NRW & CREME:
The Guest Journey

Donderdag 23 maart 2017, 13.00 uur 18.00 uur

City Plaza Nieuwegein

Expertmeeting:

van

customer journey

naar

Guest Journey

Al vele jaren lang is het buzz-woord in de winkelsector ‘beleving’. De consument is verveeld en moet vermaakt worden met events en catwalks. Inmiddels begrijpen we dat dit niet genoeg is. Belevingen kunnen immers ook heel storend zijn. Het gaat niet om de beleving maar om het uiteindelijke geluksgevoel dat je de consument meegeeft.
Een bankje in de zon, een glimlach bij de kassa of een klant oprecht aanspreken doet al wonderen. Hierbij is het woord ‘oprecht‘ wel cruciaal. Consumenten – of eigenlijk is het beter te spreken over mensen – ervaren een winkelcentrum onbewust precies zoals het door eigenaren en ondernemers is opgezet, namelijk als een verzamelplaats van verkooppunten. Meer guest journey, minder customer journey is het motto voor het succesvolle winkelgebied van de toekomst.

NRW en CREME Nederland nodigen je van harte uit in Nieuwegein om door de ogen van ‘onze gasten’ te bekijken. Het belooft een inspirerende Expertmeeting te worden, met diverse sprekers en een Guest Experience Tour door het winkelcentrum City Plaza.

Deelname aan deze Expertmeeting is gratis, en exclusief voor leden van NRW en CREME Nederland.

Programma

13.00 uur Ontvangst met koffie & thee
13.50 uur Welkom – Pieter Polman namens Wereldhave
14.10 uur Cisco – Anke Massaro “Wat is er mogelijk vanuit technologie om de guest experience zo aantrekkelijk mogelijk te maken?”
14.30 uur Q&A – Frank Quix “Store of the future, praktijkbevindingen m.b.t. technologie en guest experience”
14.50 uur AH To Go – Jan Willem Dockheer “De guest journey in de winkel”
15.10 uur Korte break
15.25 uur Stable- Gerben Boomsma: Wat kunnen we leren van de guest experience in een FOC?
15.45 uur Urban Retail – Hildegard Assies: “De guest journey in winkelgebieden”
16.15 uur Guest Experience Tour door City Plaza
17.00 uur Recap & afsluitende borrel

Deelnemers

Bekijk hier het overzicht van de deelnemers tot nu toe.

Quicktrip Boedapest

Expertmeeting “van customer journey naar guest journey”