Inschrijving NRW Marketing Award open tot 15 februari a.s.

Je hebt nog tot 15 februari om je in te schrijven voor de NRW Marketing Award 2017! Was jouw winkelcentrum in de periode van  1 februari 2015 tot en met 1 februari 2017 podium voor een bijzondere campagne of spectaculair event, meld het project dan nu aan!

De NRW Marketing Award is bedoeld als een waardering voor de beste en meest effectieve marketingcampagne en marketingevent binnen het vakgebied winkelcentrummarketing.

De NRW Marketingprijzen worden jaarlijks uitgereikt tijdens het NRW Marketingcongres op donderdag 13 april a.s. Lees hier meer over de Marketing Awards en de voorwaarden

Schrijf je in voor NRW Scriptieprijs 2018!

De NRW is weer op zoek naar de beste scriptie over de winkelsector. Doel is tweeledig, enerzijds om scripties op WO-niveau, die relevant zijn voor de winkelsector in de breedste zin van het woord, in de schijnwerpers te zetten. Anderzijds om jou kennis te laten maken met de sector en je netwerk daarin verder te kunnen … Lees verder

Kramp in de vastgoedmarkt?

Ruim twee weken geleden nam ik samen met 11 Nederlandse collega’s deel aan de JLL property triathlon in (de buurt van) Londen. Na ongeveer 300 meter gezwommen te hebben kreeg ik last van kramp in een van mijn kuiten; een teken dat mijn lichaam de inspanning niet op prijs stelde. Ondanks de kramp wist ik … Lees verder

Verslag van een dag: Fifty shades of retail

Al jarenlang komt het “spook van de vergrijzing” langs in trendrapporten, CPB-plaatjes en verkiezingsretoriek. Binnen het winkelvastgoed komt het ook voorbij, maar lopen we er toch ook vaak met een boog omheen. Op 6 juli heeft de NRW een expert sessie aan dit thema gewijd op een bijzondere en toepasselijke locatie De Fietser in Ede. … Lees verder