Marketingcongres
2017

FINALISTEN NRW MARKETING AWARDS IN DE CATEGORIE CAMPAGNES GERICHT OP BRAND AWARENESS & REPOSITIONING:

Herpositionering Restaurantplein Belfort, Citymall Almere

Unibail Rodamco | Ondernemersvereniging Almere Centrum | Almere City Marketing

Door het gezamenlijk organiseren van bijzondere food-gerelateerde evenementen, zoals het Terrassenfestival, 40 rendez-vous momenten per jaar, bbq-middagen en Jazz brunches is het plein Belfort in Almere omgetoverd tot een populaire bestemming voor gevarieerd dineren tijdens en na het shoppen.

Herpositionering Restaurantplein Belfort Citymall Almere

Eersteklas shoppen op het station, Amsterdam Centraal

NS Stations

 

Onder het motto: “er is meer te halen op het station dan de trein”, heeft NS ervoor gekozen de reiziger, naast eersteklas reizen, ook eersteklas shoppen aan te bieden. Door diverse beeldconcepten in te zetten, is het imago van NS Station Amsterdam als retaildestination op de kaart gezet.

Eersteklas shoppen op het station, Amsterdam Centraal

Oersoep: Herpositionering Beurspassage, Nowadays Amsterdam

Urban Solutions | Bouwinvest

Op 2 december jl. is de Beurspassage, dat deel uitmaakt van Nowadays (ontwikkelaar TOP Vastgoed / eigenaar Bouwinvest) en een populaire doorgang is tussen tussen het Damrak en de Nieuwendijk, feestelijk geopend. In samenwerking met diverse partijen is er op bijzondere wijze aandacht besteed aan de opening waardoor de locatie zelfs voor opening al enorme bekendheid genoot in binnen- en buitenland.

Oersoep Herpositionering Beurspassage Nowadays Amsterdam

FINALISTEN NRW MARKETING AWARDS IN DE CATEGORIE ACTIES EN EVENTS MET DE FOCUS OP BRAND ACTIVATION:

Unexpected Adventure: The LEGO Experience, Stadshart Amstelveen

Unibail Rodamco | Vereniging Centrum Promotie Amstelveen

In samenwerking met LEGO Benelux is dit event met het thema “Around the World” georganiseerd. In het hele winkelcentrum waren grote LEGO beelden geplaatst. Jong en oud kon een wereldreis langs alle LEGO-modellen maken en kennismaken met verschillende dieren en bouwwerken vanuit de hele wereld.

The LEGO Experience

AnOther City Trip, Eindhoven Binnenstad & Strijp S

Gemeente Eindhoven | Eindhoven365

De ware schoonheid van Eindhoven zit (vooral) van binnen, en dat moet ontdekt worden. Door samenwerking met een internationaal influencer platform is deze indiener erin geslaagd het aantal bezoekers aan de retail-, leisure-, en horecalocaties in Eindhoven en met name Strijp S te vergroten.

AnOther CityTrip, Eindhoven Binnenstad & Strijp S

“Ik wil hier…”

Winkelcentrum Lunetten in Utrecht HISA – Volop aandacht voor jouw winkelgebied | Ondernemersver. Winkelcentrum Lunetten

Vanuit ondernemers en bewoners uit de wijk Lunetten in Utrecht was er grote behoefte om op positieve wijze een oplossing te zoeken voor de beschikbare ruimte in het winkelcentrum. Een ludieke en no-nonsense pragmatische stickeractie om van bezoekers en bewoners te horen wat zij qua winkelaanbod missen in hun winkelgebied was de oplossing. Naar aanleiding van de ruim 770 reacties vanuit de bezoekers, hebben twee nieuwe formules zich gevestigd in het centrum en is de betrokkenheid vanuit bewoners, bezoekers en ondernemers toegenomen.

“Ik wil hier…”

Halloween Dog Parade, Stadshart Zoetermeer

Unibail Rodamco | DN Leisure Management

De Halloween Parade is inmiddels niet meer weg te denken uit het Stadshart van Zoetermeer: een evenement voor mummies, vampiers, heksen, enge clowns, zombies, creepy demonen, Frankensteins, monsters en nog véél meer angstaanjagende figuren. In 2016 is daar de Halloween Dog Parade aan toegevoegd. Tijdens de Halloween Dog Parade konden honden én hun baasjes samen, meelopen in deze bonte show.

Halloween Dog Parade, Stadshart Zoetermeer

Stem op je favoriete Retailconcept

Tijdens het Cushman & Wakefield Retail Event of the Year worden drie awards uitgereikt aan retailers die zich onderscheiden door hun ondernemerschap. Een adviesraad van retailprofessionals heeft negen retailers genomineerd in de categorieën: Local Hero, Foodretailer en Retailconcept. De winnaars worden op 18 mei bekend gemaakt door Brigit Gerritse, voorzitter van de adviesraad. Wie is je … Lees verder

NRW bezoekt Jaarprijswinnaar Gelderlandplein Amsterdam

Op vrijdag  9 december brachten we een bezoek aan NRW Jaarprijswinnaar Gelderlandplein in Amsterdam. Ruim honderd deelnemers werden ingedeeld in groepen en kregen het project gepresenteerd vanuit diverse invalshoeken: eigenaar (Kroonenberg Groep), architect (Rijnboutt) en ondernemer (Rick Moorman). De dag werd feestelijk afgesloten met een borrel in het naastgelegen Hotel Element Amsterdam. Bekijk hieronder de video van … Lees verder

New Gen Bijeenkomst: #WatNouEindeVanTheWall?