Marketingcongres
2017

Donderdag 13 april 2017

Klokgebouw Strijp S Eindhoven

Klokgebouw 50 | 5617 AB Eindhoven | www.klokgebouw.nl

Je bent van harte uitgenodigd op de meeste inspirerende bijeenkomst van het jaar; het NRW Marketingcongres 2017 op donderdag 13 april.

De bijeenkomst start met de Marketingbraderie waar de 7 finalisten alles uit de kast zullen halen om hun inzending zo goed mogelijk aan je te presenteren en daarmee jouw stem te winnen voor de Publieksprijs.

Schrijf je hieronder in. Deelname is voor alle NRW-leden en wildcardgebruikers is gratis, een ticket voor niet-leden kost € 295,- excl. BTW.

Uitnodiging NRW Marketingcongres 2017

David Mattin – key note spreker

Key note spreker is  David Mattin – Global Head of Trends & Insights TrendWatching. David is wereldwijd dé expert op het gebied van innovatie en consumenteninzichten. Een bevlogen en gerenommeerd inspirator  met een indrukwekkend trackrecord bij bedrijven als Unilever, Disney, H&M en Schiphol. Exclusief voor NRW zal hij de workshop geven “What will my customers want next? On consumer trends, insights & tools, how to build brands that matter, products that delight and campaigns people can’t stop talking about….”

Programma

14.00 uur
Ontvangst

14.30 uur
Start excursie langs de finalisten op de Marketingbraderie

15.30 uur
Welkom en inleiding door Brigit Gerritse – directeur NRW

15.45 uur
Keynote workshop David Mattin – TrendWatching

16.45 uur
Pitches van de finalisten (met live stemming door het publiek)
onder leiding van Kitty Koelemeijer – juryvoorzitter

17.00 uur
Uitreiking van de NRW Marketing Awards 2017

17.15 uur
Feestelijke borrel

FINALISTEN NRW MARKETING AWARDS IN DE CATEGORIE CAMPAGNES GERICHT OP BRAND AWARENESS & REPOSITIONING:

Herpositionering Restaurantplein Belfort, Citymall Almere

Unibail Rodamco | Ondernemersvereniging Almere Centrum | Almere City Marketing

Door het gezamenlijk organiseren van bijzondere food-gerelateerde evenementen, zoals het Terrassenfestival, 40 rendez-vous momenten per jaar, bbq-middagen en Jazz brunches is het plein Belfort in Almere omgetoverd tot een populaire bestemming voor gevarieerd dineren tijdens en na het shoppen.

Eersteklas shoppen op het station, Amsterdam Centraal

NS Stations

 

Onder het motto: “er is meer te halen op het station dan de trein”, heeft NS ervoor gekozen de reiziger, naast eersteklas reizen, ook eersteklas shoppen aan te bieden. Door diverse beeldconcepten in te zetten, is het imago van NS Station Amsterdam als retaildestination op de kaart gezet.

Oersoep: Herpositionering Beurspassage, Nowadays Amsterdam

Urban Solutions | Bouwinvest

Op 2 december jl. is de Beurspassage, dat deel uitmaakt van Nowadays (ontwikkelaar TOP Vastgoed / eigenaar Bouwinvest) en een populaire doorgang is tussen tussen het Damrak en de Nieuwendijk, feestelijk geopend. In samenwerking met diverse partijen is er op bijzondere wijze aandacht besteed aan de opening waardoor de locatie zelfs voor opening al enorme bekendheid genoot in binnen- en buitenland.

FINALISTEN NRW MARKETING AWARDS IN DE CATEGORIE ACTIES EN EVENTS MET DE FOCUS OP BRAND ACTIVATION:

Unexpected Adventure: The LEGO Experience, Stadshart Amstelveen

Unibail Rodamco | Vereniging Centrum Promotie Amstelveen

In samenwerking met LEGO Benelux is dit event met het thema “Around the World” georganiseerd. In het hele winkelcentrum waren grote LEGO beelden geplaatst. Jong en oud kon een wereldreis langs alle LEGO-modellen maken en kennismaken met verschillende dieren en bouwwerken vanuit de hele wereld.

AnOther City Trip, Eindhoven Binnenstad & Strijp S

Gemeente Eindhoven | Eindhoven365

De ware schoonheid van Eindhoven zit (vooral) van binnen, en dat moet ontdekt worden. Door samenwerking met een internationaal influencer platform is deze indiener erin geslaagd het aantal bezoekers aan de retail-, leisure-, en horecalocaties in Eindhoven en met name Strijp S te vergroten.

“Ik wil hier…”,

Winkelcentrum Lunetten in Utrecht HISA – Volop aandacht voor jouw winkelgebied | Ondernemersver. Winkelcentrum Lunetten

Vanuit ondernemers en bewoners uit de wijk Lunetten in Utrecht was er grote behoefte om op positieve wijze een oplossing te zoeken voor de beschikbare ruimte in het winkelcentrum. Een ludieke en no-nonsense pragmatische stickeractie om van bezoekers en bewoners te horen wat zij qua winkelaanbod missen in hun winkelgebied was de oplossing. Naar aanleiding van de ruim 770 reacties vanuit de bezoekers, hebben twee nieuwe formules zich gevestigd in het centrum en is de betrokkenheid vanuit bewoners, bezoekers en ondernemers toegenomen.

Halloween Dog Parade, Stadshart Zoetermeer

Unibail Rodamco | DN Leisure Management

De Halloween Parade is inmiddels niet meer weg te denken uit het Stadshart van Zoetermeer: een evenement voor mummies, vampiers, heksen, enge clowns, zombies, creepy demonen, Frankensteins, monsters en nog véél meer angstaanjagende figuren. In 2016 is daar de Halloween Dog Parade aan toegevoegd. Tijdens de Halloween Dog Parade konden honden én hun baasjes samen, meelopen in deze bonte show.

Quicktrip Boedapest

Expertmeeting “van customer journey naar guest journey”