NRW biedt Supporterspakket Vervolg Succesvolle Winkelgebieden aan

In april 2016 is de NRW publicatie ‘Nieuwe richtlijnen voor succesvolle winkelgebieden’ uitgebracht. In deze publicatie wordt de sociale meerwaarde in winkelgebieden centraal gesteld. Vernieuwend onderzoek, gebaseerd op de evolutiepsychologie, ligt hieraan ten grondslag.

Door zowel vastgoedeigenaren, retailers als gemeenten zijn de resultaten en aanbevelingen zeer positief ontvangen. Bekijk hier de publicatie.

De volgende stap is een is het ontwikkelen van een toolkit en een praktische handleiding om de theorie daadwerkelijk in de praktijk om te zetten.

Wij dagen je uit om als belanghebbende deze vervolgpublicatie te ondersteunen, en hebben een zogenoemd Supporters Pakket Vervolgpublicatie Succesvolle Winkelgebieden samengesteld. Dit pakket vertegenwoordigt een waarde van € 2.500,- (exclusief BTW) en bestaat uit:

    • Naamsvermelding via jouw (bedrijfs-)logo in de binnenzijde van de publicatie
    • Deelname aan het onderzoek in een door jouw bedrijf aan te wijzen winkelgebied
    • Eén plek in de klankbordgroep die meedenkt over vorm en inhoud van de publicatie
    • 100 gedrukte exemplaren van de publicatie

(De inschrijving voor het supporterspakket is inmiddels gesloten)

Publicaties “Succesvol innoveren in winkels en winkelgebieden”, “Locale helden. Wie zijn zij en wat hebben ze nodig?” en “De meerwaarde van innovatieve technologie in de retail”

Tijdens het Retailagenda Innovatie Festival op 11 maart lanceerde de Retailagenda drie nieuwe publicaties waarbij innovatie in de retail centraal staat. Bekijk en download hier de publicaties  “Succesvol innoveren in winkels en winkelgebieden”, “Locale helden. Wie zijn zij en wat hebben ze nodig?” en “De meerwaarde van innovatieve technologie in de retail”. “Succesvol innoveren in … Lees verder

Presentaties NRW Kennis & Innovatie Summit

Bekijk hier de presentaties die gegeven zijn door onze Keynotes tijdens de NRW Kennis & Innovatie Summit van donderdag 14 februari 2019. Meike Moors marcommanager bij Nemo mocht eerst vertellen hoe het wetenschapsmuseum na een mislukte start in 1997 en een herdoop in 2000 inmiddels is uitgegroeid tot qua bezoekersaantallen het vijfde museum van Nederland. Presentatie … Lees verder

Winnaars NRW Kennis & Innovatie Award 2019

NRW KENNIS & INNOVATIE AWARD 2019 NAAR ONDERZOEK ‘HORECA IN WINKELCENTRA’ EN ‘RETAIL IN 2030’   De eerste editie van de NRW Kennis & Innovatie Award, de opvolger van de NRW Scriptieprijs, is gewonnen door Marlissa van de Kreeke en het duo Gerlant Lettinga en Francella ter Haar. De prijs op 14 februari 2019 uitgereikt … Lees verder