NRW biedt Supporterspakket Vervolg Succesvolle Winkelgebieden aan

In april 2016 is de NRW publicatie ‘Nieuwe richtlijnen voor succesvolle winkelgebieden’ uitgebracht. In deze publicatie wordt de sociale meerwaarde in winkelgebieden centraal gesteld. Vernieuwend onderzoek, gebaseerd op de evolutiepsychologie, ligt hieraan ten grondslag.

Door zowel vastgoedeigenaren, retailers als gemeenten zijn de resultaten en aanbevelingen zeer positief ontvangen. Bekijk hier de publicatie.

De volgende stap is een is het ontwikkelen van een toolkit en een praktische handleiding om de theorie daadwerkelijk in de praktijk om te zetten.

Wij dagen je uit om als belanghebbende deze vervolgpublicatie te ondersteunen, en hebben een zogenoemd Supporters Pakket Vervolgpublicatie Succesvolle Winkelgebieden samengesteld. Dit pakket vertegenwoordigt een waarde van € 2.500,- (exclusief BTW) en bestaat uit:

    • Naamsvermelding via jouw (bedrijfs-)logo in de binnenzijde van de publicatie
    • Deelname aan het onderzoek in een door jouw bedrijf aan te wijzen winkelgebied
    • Eén plek in de klankbordgroep die meedenkt over vorm en inhoud van de publicatie
    • 100 gedrukte exemplaren van de publicatie

(De inschrijving voor het supporterspakket is inmiddels gesloten)

Internationale erkenning voor Gelderlandplein en Marrit Laning

Afgelopen week vond de ICSC Conference 2017 plaats in Warschau. Op dinsdag 25 april zijn de jaarlijkse ICSC European Shopping Centre Awards uitgereikt. Daarbij heeft het Gelderlandplein van Kroonenberg van de internationale vakjury een speciale eervolle vermelding gekregen in de categorie middelgrote renovatie en/of uitbreiding! We feliciteren Kroonenberg van harte met dit resultaat. Wil je … Lees verder

Kom ontbijten tijdens de PROVADA

Dit jaar heeft NRW een eigen NRW Retailplein op de PROVADA met een uitgebreid en inspirerend lezingenprogramma met experts uit de retail. We starten PROVADA traditiegetrouw weer met een ontbijtsessie. John Terra van Q&A zal aftrappen met een lezing inzake Retail Ranking. Daarna zullen de nominaties van de NRW Jaarprijs 2017 bekend gemaakt worden door juryvoorzitter Jos Sentel. Je … Lees verder

Terugkijken: NRW Marketingcongres

Wij kijken met plezier én trots terug op het goed bezochte NRW Marketingcongres op 13 april 2017. Het leverde nieuwe inspiratie, goede gesprekken en drie gelukkige winnaars op: “Eersteklas shoppen op het station” – Amsterdam Centraal, “Unexpected Adventure: The LEGO Experience” – Stadshart Amstelveen en “Oersoep; Herpositionering Beurspassage” – Nowadays Amsterdam. (Lees  hier meer over de winnaars)