Presentatie David Matten

Key note spreker David Mattin kon tijdens het NRW Marketingcongres 2017 op een aandachtig publiek rekenen. Niet zo vreemd, want als ‘Global Head of Trends & Insights TrendWatching’ is hij wereldwijd dé expert op het gebied van innovatie en consumenteninzichten. Hij wordt dan ook ingeschakeld door grote bedrijven als Unilever, Disney, H&M en Schiphol. Hij hamert vooral op de behoefte van klanten aan status. Winkelcentra en – gebieden doen er goed aan zich daar vooral op te richten.

Voor wie de high lights wil terugzien, hebben we zijn presentatie “What will my customers want next?” nu ook op de site. Bekijk hier de presentatie.

Commissie Kennis & Innovatie

Het delen van kennis en innovatie staat in 2019 centraal bij de Commissie Kennis & Innovatie. Door een tragere economische groei, de impact van veranderend consumentengedrag op bestedingspatronen en de toenemende multifunctionaliteit in traditionele winkelgebieden, wordt het in 2019 en 2020 meer dan ooit van belang om op de hoogte te zijn van de laatste … Lees verder

Commissie Consument & Gedrag

De zee van tijd heeft het mooiste strand. We leven in een tijd van versnelling, zijn gehaaster dan ooit. Maar er zijn ook momenten waarop je de tijd mag vergeten, waarop je mag dagdromen en waar je open staat voor onverwachte en nieuwe inzichten. Deze momenten zorgen voor vertraging, nieuwe contacten en betekenis. Aan de … Lees verder

NRW Jaaragenda 2019

Winter 22| 01 ALV 14| 02 NRW Kennis & Innovatie Summit 07| 03 F&B Tour – Mall of the Netherlands Lente 04| 04 NRW Marketingcongres 10-11| 04 ICSC European Conference Barcelona 18| 04 Retail Breakfast (Trakteer de duizendpoot van jullie kantoor op een NRW Retail Kennisontbijt) 09-10| 05 Quicktrip België 04-06| 06 PROVADA Zomer 11| … Lees verder