Presentatie David Matten

Key note spreker David Mattin kon tijdens het NRW Marketingcongres 2017 op een aandachtig publiek rekenen. Niet zo vreemd, want als ‘Global Head of Trends & Insights TrendWatching’ is hij wereldwijd dé expert op het gebied van innovatie en consumenteninzichten. Hij wordt dan ook ingeschakeld door grote bedrijven als Unilever, Disney, H&M en Schiphol. Hij hamert vooral op de behoefte van klanten aan status. Winkelcentra en – gebieden doen er goed aan zich daar vooral op te richten.

Voor wie de high lights wil terugzien, hebben we zijn presentatie “What will my customers want next?” nu ook op de site. Bekijk hier de presentatie.

Publicaties “Succesvol innoveren in winkels en winkelgebieden”, “Locale helden. Wie zijn zij en wat hebben ze nodig?” en “De meerwaarde van innovatieve technologie in de retail”

Tijdens het Retailagenda Innovatie Festival op 11 maart lanceerde de Retailagenda drie nieuwe publicaties waarbij innovatie in de retail centraal staat. Bekijk en download hier de publicaties  “Succesvol innoveren in winkels en winkelgebieden”, “Locale helden. Wie zijn zij en wat hebben ze nodig?” en “De meerwaarde van innovatieve technologie in de retail”. “Succesvol innoveren in … Lees verder

Presentaties NRW Kennis & Innovatie Summit

Bekijk hier de presentaties die gegeven zijn door onze Keynotes tijdens de NRW Kennis & Innovatie Summit van donderdag 14 februari 2019. Meike Moors marcommanager bij Nemo mocht eerst vertellen hoe het wetenschapsmuseum na een mislukte start in 1997 en een herdoop in 2000 inmiddels is uitgegroeid tot qua bezoekersaantallen het vijfde museum van Nederland. Presentatie … Lees verder

Winnaars NRW Kennis & Innovatie Award 2019

NRW KENNIS & INNOVATIE AWARD 2019 NAAR ONDERZOEK ‘HORECA IN WINKELCENTRA’ EN ‘RETAIL IN 2030’   De eerste editie van de NRW Kennis & Innovatie Award, de opvolger van de NRW Scriptieprijs, is gewonnen door Marlissa van de Kreeke en het duo Gerlant Lettinga en Francella ter Haar. De prijs op 14 februari 2019 uitgereikt … Lees verder