Terugkijken: NRW Marketingcongres

Wij kijken met plezier én trots terug op het goed bezochte NRW Marketingcongres op 13 april 2017. Het leverde nieuwe inspiratie, goede gesprekken en drie gelukkige winnaars op: “Eersteklas shoppen op het station” – Amsterdam Centraal, “Unexpected Adventure: The LEGO Experience” – Stadshart Amstelveen en “Oersoep; Herpositionering Beurspassage” – Nowadays Amsterdam. (Lees  hier meer over de winnaars)

Column Michiel Boonen | Data vs emotie

Wie het laatste boek van Dan Brown – Oorsprong, of in het Engels ‘Origin’ – heeft gelezen, heeft al een beschrijving gekregen van de mogelijkheden die computers en algoritmes ons vandaag de dag, maar vooral in de toekomst, bieden. Een meer filosofische benadering kan gevonden worden in het boek ‘Homo Deus’ van Yuval Noah Harari, … Lees verder

Retail op maat

Retail op maat   Wat is het belangrijkste thema voor de retailsector in 2018? Waar moet NRW zich op richten om de leden het best van dienst te zijn? Een lastige keus, want er speelt zoveel. Uiteindelijk gaat het er om samen de juiste keuzes te maken. Keuzes die toekomstbestendig zijn, en daarmee duurzaam. Keuzes … Lees verder

Inschrijving NRW Jaarprijs 2018 open!

Vanaf 1 januari 2018 kun je jouw (herontwikkelde) winkelcentrum weer inschrijven om kans te maken op de NRW Jaarprijs 2018. Is jouw project onderscheidend en een voorbeeld voor de sector? Schrijf je dan in en maak kans op deze prestigieuze prijs. Inschrijven kan nog tot 1 mei 2018. Op de eerste dag van de PROVADA zullen we de finalisten bekendmaken. … Lees verder