Waar brouwt het?
Expertmeeting

Expertmeeting Betekenisvolle Winkelgebieden

 

DATUM & TIJD:

Dinsdag 28 november 2017

13.30 uur Ontvangt gasten

14.00 uur Start programma

17.00 uur Start borrel met Italiaanse hapjes

LIJST DEELNEMERS

 

LOCATIE:

FELLINI

In de Markthal Rotterdam

Grote Markt 272

3011 PA ROTTERDAM

De rol van winkelgebieden verandert; van point of sales naar point of engagement. Hoe houd je jouw winkelgebied ‘top of mind’ bij de consument? Welke rol speelt een heldere merkbelofte en marketing hierbij? Deze en andere vragen staan centraal in deze expertmeeting over het creëren van betekenisvolle winkelgebieden. We laten experts aan het woord uit sectoren die zichzelf opnieuw hebben uitgevonden.

Disruption² in bier is Craft x Digital. Met deze formule verovert Beerwulf nu de biermarkt. Arnoud Wynia over ‘Wat zijn de KPI’s achter hun disruptionstrategie en hoe kunnen we deze toepassen op winkelvastgoed?’. Brood als “Verbinder”. Niet het product maar de veranderende consumentenbehoeften staan centraal in de filosofie van Henk-Jan Van Maanen. Van bakkerij naar Bakerycafé. Hij laat zien hoe een winkelgebied van betekenis kan zijn.

Maar liefst drie experts gaan in debat over de noodzaak van een heldere merkbelofte van winkelgebieden:  Conceptional, Van Spronsen & Partners en Jos de Vries The Retail Company. Martijn Snelder maakte de overstap van vastgoed naar bier en ontwikkelde een bijzonder bier: à Bloc. Ontstaan vanuit de veranderende smaak van cyclists. Tijdens de proeverij kun je het zelf ervaren!

Laurens Sloot, bijzonder hoogleraar Retail Marketing, neemt ons mee in de nieuwe vraagstukken én aanpak in retailmarketing.

De expertmeeting wordt feestelijk afgesloten met de boekpresentatie van Het bloedstollende verhaal achter Markthal Rotterdam door Hans Schröder en Ruud de Wit.

Schrijf je hier in!

Reguliere leden en New Generation leden kunnen 1 keer per jaar een collega die geen lid is laten deelnemen aan een bijeenkomst door middel van de Wildcard. Je kunt dat hier aangegeven.