NRW Marketing Awards 2018 is gesloten voor inschrijving

De NRW Marketing Award wordt sinds 2010 uitgereikt en is een jaarlijkse bekroning voor de meest innovatieve, inspirerende en effectieve marketinginspanningen voor een winkelgebied. De winnaars van de NRW Marketingprijs worden gezien als een kwaliteitsbenchmark en hebben een aantoonbare voorbeeldfunctie voor de bedrijfstak. Bekijk hier ter inspiratie de winnaars van voorgaande jaren.

De NRW Marketing Award wordt uitgereikt in 2 categorieën:

  • Campagnes gericht op Brand Awareness & (re)positioning
  • Acties en Events met de focus op Brand Activation

De NRW Marketing Award 2018 stond open voor inzending door NRW leden. De inschrijving was geopend tot 15 februari 2018.

De uitreiking van de Awards vindt plaats tijdens het NRW Marketingcongres op donderdag 5 april 2018.

Commissie New Gen – Derk Gillis

Mijn naam is Derk Gillis en vanaf 22 januari 2019 heb ik Friso Feenstra opgevolgd in zijn functie als voorzitter van de NRW New Gen commissie. Naast mijn nieuwe voorzitterschap ben ik werkzaam bij Multi Corporation, waar ik mij voornamelijk bezig houd met de Slowaakse retail portefeuille. Verder ben ik ook elders in Europa actief … Lees verder

Commissie Overheid & Beleid

De commissie Overheid & Beleid werkt altijd vanuit de vraag: wat kan (goed) overheidsbeleid bijdragen aan sterke detailhandel en een gezond winkellandschap? En hoe dan? En wat is daarbij de rol van marktpartijen? 2018 bestond voor ons uit twee hoofdstukken, die lekker door elkaar heen liepen: Het eerste hoofdstuk gaat terug naar eind 2017. Toen … Lees verder

Commissie Kennis & Innovatie

Het delen van kennis en innovatie staat in 2019 centraal bij de Commissie Kennis & Innovatie. Door een tragere economische groei, de impact van veranderend consumentengedrag op bestedingspatronen en de toenemende multifunctionaliteit in traditionele winkelgebieden, wordt het in 2019 en 2020 meer dan ooit van belang om op de hoogte te zijn van de laatste … Lees verder