NRW Marketing Awards 2018 is gesloten voor inschrijving

De NRW Marketing Award wordt sinds 2010 uitgereikt en is een jaarlijkse bekroning voor de meest innovatieve, inspirerende en effectieve marketinginspanningen voor een winkelgebied. De winnaars van de NRW Marketingprijs worden gezien als een kwaliteitsbenchmark en hebben een aantoonbare voorbeeldfunctie voor de bedrijfstak. Bekijk hier ter inspiratie de winnaars van voorgaande jaren.

De NRW Marketing Award wordt uitgereikt in 2 categorieën:

  • Campagnes gericht op Brand Awareness & (re)positioning
  • Acties en Events met de focus op Brand Activation

De NRW Marketing Award 2018 stond open voor inzending door NRW leden. De inschrijving was geopend tot 15 februari 2018.

De uitreiking van de Awards vindt plaats tijdens het NRW Marketingcongres op donderdag 5 april 2018.

Classic Car Tour Sierra Nevada

Op weg van Marbella naar Granada/Guadix reden we langs La Canada,  het shopping center aan de A7, ten noorden van Marbella, en  kwamen bij mij weer de vele gebreken die dit center vertonen naar boven. Met een lay-out waar menig shopping center zich voor zou schamen, een verticaal transportsysteem wat nergens op slaat; met  roltrappen … Lees verder

NRW Kennis & Innovatie Award jurylid – Michiel Boonen

De retailsector heeft de afgelopen jaren flinke klappen gehad. Wie herinnert zich de verschillende faillissementen van grote spelers als V&D, Perry Sport en Macintosh (onder meer Dolcis, Invito en Manfield) niet? Hoewel er tegenwoordig steeds meer sprake is van een hosannastemming, wordt die mijns inziens met name gedreven door de cijfers over de omzet van … Lees verder

Verbinden maar!

En? Hebben we er iets van geleerd? Waarvan? Van de crisis? Jazeker, we hebben meer wezensvreemde begrippen in het vastgoed binnengebracht dan ooit. Experience, hospitality, lifestyle, concepting. Begrippen, en dan bij voorkeur Engelstalig, die veder van de winkelier afstaan dan ooit. Verbinden we ons nog wel met die winkelier? Staan we nog dichtbij, trekken we … Lees verder