Inschrijving NRW Jaarprijs 2018 open!

Vanaf 1 januari 2018 kun je jouw (herontwikkelde) winkelcentrum weer inschrijven om kans te maken op de NRW Jaarprijs 2018. Is jouw project onderscheidend en een voorbeeld voor de sector? Schrijf je dan in en maak kans op deze prestigieuze prijs. Inschrijven kan nog tot 1 mei 2018. Op de eerste dag van de PROVADA zullen we de finalisten bekendmaken. De uitreiking van de NRW Jaarpijs vindt plaats tijdens het Jaarcongres, dat gepland staat op donderdag 20 september 2018.

Over de NRW Jaarprijs

De NRW Jaarprijs is een prestigieuze prijs die al sinds 1989 wordt uitgereikt aan de beste retailontwikkeling van Nederland. Het vernieuwende karakter en de commerciële aantrekkelijkheid van het project voor consumenten en ondernemers spelen daarbij een belangrijke rol. De winnende inzending heeft een aantoonbare voorbeeldfunctie voor de sector. Lees hier het Winnaarsboekje, met een compleet overzicht van alle genomineerden en winnaars.

Aanmelden voor de NRW Jaarprijsprijs 2018 kan door het inschrijfformulier te downloaden en te mailen naar info@nrw.nl . De inschrijfperiode loopt tot 1 mei 2018.

Bekijk hier de video-impressie van eerdere genomineerden en winnaars van de NRW Jaarprijs.

 

‘Upsidedown Transformatie’

Volgens mijn dochters is het bij de influencers op Insta(gram) helemaal ziek hip om je bikinitop ondersteboven aan te doen; ‘Upsidedown Bikini’. Een bestaand product op een andere manier gebruiken. Was het tot voor enkele jaren hot om elke begane grond m2 in en grenzend aan winkelcentra en -gebieden om te katten tot commercieel interessante … Lees verder

Klaar voor de volgende stap?

Nederland is een van de meest transparante vastgoedmarkten ter wereld. Als het op de retailmarkt aankomt zijn we echter nog behoorlijk amateuristisch bezig en kunnen we veel leren van de hoeveelheid informatie die er in andere landen beschikbaar is. Een van de belangrijkste vragen die (inter)nationale retailers en retailbeleggers met grote regelmaat stellen is: ‘hoeveel … Lees verder

Blijf investeren in je (stenen) winkel!

Is de toekomst echt zo dramatisch voor de winkels als sommige doemdenkers ons willen doen laten geloven? Zal internet leiden tot 30 tot 50% minder winkelvoorraad? Komen complete binnensteden leeg te staan? Zeker niet. De toekomst voor fysieke winkels is zelfs bijzonder zonnig. Lees er alles over in deze column van Hans van Tellingen. Ja, … Lees verder