Nominaties NRW Marketingprijs 2018 bekend!

 

De NRW Marketing Award is een jaarlijkse bekroning voor de meest innovatieve, inspirerende en effectieve marketinginspanningen voor een winkelgebied. De prijsuitreiking in twee categorieën vindt plaats op donderdag 5 april in De Lik in Utrecht tijdens ons Marketingcongres.

Op het congres worden alle genomineerden uitgebreid aan je voorgesteld en kan je meestemmen voor de publieksprijs. Inschrijven kan vast via deze link. Gratis voor leden en het gebruik van wildcards.

Om een indruk te krijgen van de genomineerden presenteren zij zich in een videopitch op het NRW-youtube kanaal, klik op de link en geniet. De volgende inzendingen zijn genomineerd.

CAMPAGNES GERICHT OP BRAND AWARENESS & REPOSITIONING:

  • Hi Hilvertshof | Hilvertshof Hilversum | Kroonenberg groep
  • Cityplaza zoekt vlogger | Cityplaza Nieuwegein | Wereldhave, Brandmake en Opvallers
  • De Koopgoot: een sterk merk uit Rotterdam | Rotterdam | CBRE Global Investors, Apleona GVA BV en Buro voor de Boeg

ACTIES EN EVENTS MET DE FOCUS OP BRAND ACTIVATION:

  • Discover the future of shopping! | Heuvel Eindhoven | CBRE B.V., CBRE Global Investors en VCP Heuvelgalerie
  • Black Friday Shopping Nights | Kronenburg Arnhem, De Koperwiek Capelle ad IJssel, Middenwaard Heerhugowaard, Vier Meren Hoofddorp | Wereldhave en Day&Nite
  • Drone Racing Experience | Middenwaard Heerhugowaard | Wereldhave en Day & Nite
  • Healthy Halloween | Oostpoort Amsterdam | CBRE SCM, SPF Beheer B.V. / SPOV en Syntrus Achmea Real Estate & Finance
  • Planet Passage | Passage Den Haag | a.s.r. vastgoed vermogensbeheer en Apleona GVA BV
  • Pokémon Go Event | Stadshart Amstelveen | Unibail-Rodamco en VCP Amstelveen

De vakjury van 2018 bestaat uit de volgende professionals: Juryvoorzitter Kitty Koelemeijer (hoogleraar Marketing & Retailing, Nyenrode Business Universiteit), Linda Annink (Urban Solutions), Robèrt Dackus, (3W real estate), Bram Hulsbosch (MK Illumination), Marcel Jansen, (Strøm), Michel Jonkheer (LookFeel Consultancy) en Carlo Verhart (Rabobank Amsterdam.

Vanzelfsprekend feliciteren we de genomineerden vast van harte met deze eerste stap!

Groos, Le Pain Quotidien en Costes Winnaars van Retail Award

NRW reikt Retail Awards 2018 uit op Cushman & Wakefield & VG Visie Retail Event of the Year AMSTERDAM, 17 mei 2018 – Op het Retail Event of the Year 2018, dat plaatsvond in B.Amsterdam, ontvingen retailers Groos, Le Pain Quotidien en Costes een Award in respectievelijk de categorieën Local Hero, Foodretailer en Zelfstandig Retailconcept. … Lees verder

EU-Hof uitspraak Dienstenrichtlijn: een toelichting

UITSPRAAK EU-HOF GEEFT GRENZEN AAN OVERHEID VOOR BEPERKINGEN DETAILHANDEL Het Europese Hof van Justitie (“het Hof”) heeft recentelijk (30 januari, ECLI:EU:C:2018:44) een uitspraak gedaan die belangrijke gevolgen kan hebben voor het winkellandschap in Nederland. Daarom een toelichting op deze uitspraak vanuit de Commissie Overheid & Beleid. Het Hof heeft in reactie op vragen van de … Lees verder

Winnaars NRW Marketingprijs 2018

De winnaars van de NRW Marketing Awards 2018 zijn bekend gemaakt aan het eind van het geslaagde en  goed bezochte NRW Marketingcongres 2018. In de categorie CAMPAGNES GERICHT OP BRAND AWARENESS & REPOSITIONING heeft gewonnen De Koopgoot: een sterk merk uit Rotterdam | Rotterdam | CBRE Global Investors, Apleona GVA BV en Buro voor de Boeg Klik hier … Lees verder