Nominaties NRW Marketingprijs 2018 bekend!

 

De NRW Marketing Award is een jaarlijkse bekroning voor de meest innovatieve, inspirerende en effectieve marketinginspanningen voor een winkelgebied. De prijsuitreiking in twee categorieën vindt plaats op donderdag 5 april in De Lik in Utrecht tijdens ons Marketingcongres.

Op het congres worden alle genomineerden uitgebreid aan je voorgesteld en kan je meestemmen voor de publieksprijs. Inschrijven kan vast via deze link. Gratis voor leden en het gebruik van wildcards.

Om een indruk te krijgen van de genomineerden presenteren zij zich in een videopitch op het NRW-youtube kanaal, klik op de link en geniet. De volgende inzendingen zijn genomineerd.

CAMPAGNES GERICHT OP BRAND AWARENESS & REPOSITIONING:

  • Hi Hilvertshof | Hilvertshof Hilversum | Kroonenberg groep
  • Cityplaza zoekt vlogger | Cityplaza Nieuwegein | Wereldhave, Brandmake en Opvallers
  • De Koopgoot: een sterk merk uit Rotterdam | Rotterdam | CBRE Global Investors, Apleona GVA BV en Buro voor de Boeg

ACTIES EN EVENTS MET DE FOCUS OP BRAND ACTIVATION:

  • Discover the future of shopping! | Heuvel Eindhoven | CBRE B.V., CBRE Global Investors en VCP Heuvelgalerie
  • Black Friday Shopping Nights | Kronenburg Arnhem, De Koperwiek Capelle ad IJssel, Middenwaard Heerhugowaard, Vier Meren Hoofddorp | Wereldhave en Day&Nite
  • Drone Racing Experience | Middenwaard Heerhugowaard | Wereldhave en Day & Nite
  • Healthy Halloween | Oostpoort Amsterdam | CBRE SCM, SPF Beheer B.V. / SPOV en Syntrus Achmea Real Estate & Finance
  • Planet Passage | Passage Den Haag | a.s.r. vastgoed vermogensbeheer en Apleona GVA BV
  • Pokémon Go Event | Stadshart Amstelveen | Unibail-Rodamco en VCP Amstelveen

De vakjury van 2018 bestaat uit de volgende professionals: Juryvoorzitter Kitty Koelemeijer (hoogleraar Marketing & Retailing, Nyenrode Business Universiteit), Linda Annink (Urban Solutions), Robèrt Dackus, (3W real estate), Bram Hulsbosch (MK Illumination), Marcel Jansen, (Strøm), Michel Jonkheer (LookFeel Consultancy) en Carlo Verhart (Rabobank Amsterdam.

Vanzelfsprekend feliciteren we de genomineerden vast van harte met deze eerste stap!

‘Upsidedown Transformatie’

Volgens mijn dochters is het bij de influencers op Insta(gram) helemaal ziek hip om je bikinitop ondersteboven aan te doen; ‘Upsidedown Bikini’. Een bestaand product op een andere manier gebruiken. Was het tot voor enkele jaren hot om elke begane grond m2 in en grenzend aan winkelcentra en -gebieden om te katten tot commercieel interessante … Lees verder

Klaar voor de volgende stap?

Nederland is een van de meest transparante vastgoedmarkten ter wereld. Als het op de retailmarkt aankomt zijn we echter nog behoorlijk amateuristisch bezig en kunnen we veel leren van de hoeveelheid informatie die er in andere landen beschikbaar is. Een van de belangrijkste vragen die (inter)nationale retailers en retailbeleggers met grote regelmaat stellen is: ‘hoeveel … Lees verder

Blijf investeren in je (stenen) winkel!

Is de toekomst echt zo dramatisch voor de winkels als sommige doemdenkers ons willen doen laten geloven? Zal internet leiden tot 30 tot 50% minder winkelvoorraad? Komen complete binnensteden leeg te staan? Zeker niet. De toekomst voor fysieke winkels is zelfs bijzonder zonnig. Lees er alles over in deze column van Hans van Tellingen. Ja, … Lees verder