NRW Marketingcongres
2018

Winnaars NRW Marketingprijs 2018

De winnaars van de NRW Marketing Awards 2018 zijn bekend gemaakt aan het eind van het geslaagde en  goed bezochte NRW Marketingcongres 2018.

In de categorie CAMPAGNES GERICHT OP BRAND AWARENESS & REPOSITIONING heeft gewonnen

De Koopgoot: een sterk merk uit Rotterdam | Rotterdam | CBRE Global Investors, Apleona GVA BV en Buro voor de Boeg

Klik hier voor het geweldig leuke presentatiefilmpje van De Koopgoot.

In de categorie ACTIES EN EVENTS MET DE FOCUS OP BRAND ACTIVATION heeft gewonnen

Black Friday Shopping Nights | Kronenburg Arnhem, De Koperwiek Capelle ad IJssel, Middenwaard Heerhugowaard, Vier Meren Hoofddorp | Wereldhave en Day&Nite

Bekijk het mooie presentatiefilmpje van Black Friday Shopping Nights.

Hartelijk gefeliciteerd met deze fantastische teamprestaties. Klik hier voor de 2 juryrapporten.

We kijken met plezier terug op het congres, dus geniet mee met deze aftermovie.

 

Weg met de steltloper!

De lulligheid is vaak troef. Terug in de winkelmarkt heb ik mij in de afgelopen maanden enorm verbaasd over het niveau van marketingactiviteiten in de Nederlandse winkelcentra en winkelstraten. Treurige ballonnenclowns, hartjesmeisjes en verdwaalde steltlopers worden ingezet om een boost te geven aan tanende bezoekersaantallen. Consumenten kijken meelijwekkend – het zou je baan maar zijn … Lees verder

NRW in een borrelend retaillandschap

Tijdens het NRW jaarcongres heeft NRW Voorzitter Marrit Laning het congres gestart. Hier sprak zij over de ontwikkelingen in de sector en hoe dit te vertalen is naar de wereld waarin NRW leden zich bevinden. Lees hier haar inspirerende woorden. Vandaag nemen we even de tijd om te vieren wat voor mooie en indrukwekkende dingen … Lees verder

Juryrapport WINNAAR NRW Jaarprijs 2018 – Catharinasteeg Leiden

De jury heeft grote waardering voor het teruggeven van deze historische locatie aan de inwoners en bezoekers van Leiden. De ontwikkeling van dit stuk stad, met een uitstekende mix van grote en kleine winkelunits, woningen en horeca, is zeer geslaagd. Met de ontwikkeling wordt goed ingespeeld op de trend waarin een compact kernwinkelgebied logisch onderdeel … Lees verder