Presentaties Keynotes NRW Jaarcongres 2018

Tijdens het NRW Jaarcongres 2018, dat op donderdag 20 september plaatsvond in Amsterdam, was er een programma samengesteld met keynote speakers rondom het thema Toonzetters & Smaakmakers.

Hier de sprekers en de presentaties.

  • Mike Thomson – The Big Picture, Senior Consultant 
    • De achtergrond van Mike Thomson is zowel operationeel als commercieel. Zijn expertise ligt in het ontwikkelen van commerciële strategieën voor eigenaren van bioscoop- en vrijetijdsbesteding, exploitanten of ontwikkelaars. Als directeur bij Virgin, UGC Cinemas, en Cineworld heeft Mike projecten geleid op het gebied van gecombineerde marketing, filmprogrammering en retail-functies en de ontwikkeling van volledig geïntegreerde commerciële strategieën. Zijn achtergrond in zowel retail als de bioscoopsector is waardevol in het streven een geïntegreerd entertainmentaanbod te realiseren in winkel- en centrumgebieden.
    • Bekijk de Presentatie Mike Thomson NRW Jaarcongres 2018
  • Jonathan Doughty – ECE, Global Head of Foodservice 
    • Als Global Head of Foodservice bij ECE ziet Jonathan talloze foodconcepten en winkelcentra. Daarmee is hij misschien wel dé foodservice-expert in onze sector. We worden meegenomen in zijn ‘We love Food’ strategie en zijn visie op food. De rol van food in onze winkelgebieden groeit en “F&B = the new fashion”  is een kreet die we tegenwoordig vaak horen. Hoe blijvend is dat succes? Tot hoe ver reikt die groei? En is F&B inderdaad de ‘redder van het winkelgebied’?
    • Bekijk de Presentatie Jonathan Doughty NRW Jaarcongres 2018
  • Ben Woldring – Bencom Group, Directeur
    • In 1998 haalde Ben Woldring als 13-jarige oprichter van het succesvolle Bellen.com bijna alle nieuwsprogramma’s van Nederland, waarna hij uitgroeide tot de jongste succesvolle serial entrepreneur van Nederland. Inmiddels is hij directeur van de Bencom Group en is het zijn missie om de consument in tal van complexe markten inzicht en transparantie te bieden. Ben zal zijn kijk op het ondernemerschap met ons delen. Hoe ziet hij iedere keer nieuwe mogelijkheden en kansen om binnen de veranderende maatschappij –  en met gebruikmaking van de laatste stand van techniek – precies dat te doen waar de consument behoefte aan heeft? En hoe die consument het liefste geholpen wil worden? Over smaakmakers en toonzetters gesproken!
    • Bekijk de Presentatie Ben Woldring NRW Jaarcongres 2018

 

 

Commissie Kennis & Innovatie

Het delen van kennis en innovatie staat in 2019 centraal bij de Commissie Kennis & Innovatie. Door een tragere economische groei, de impact van veranderend consumentengedrag op bestedingspatronen en de toenemende multifunctionaliteit in traditionele winkelgebieden, wordt het in 2019 en 2020 meer dan ooit van belang om op de hoogte te zijn van de laatste … Lees verder

Commissie Consument & Gedrag

De zee van tijd heeft het mooiste strand. We leven in een tijd van versnelling, zijn gehaaster dan ooit. Maar er zijn ook momenten waarop je de tijd mag vergeten, waarop je mag dagdromen en waar je open staat voor onverwachte en nieuwe inzichten. Deze momenten zorgen voor vertraging, nieuwe contacten en betekenis. Aan de … Lees verder

NRW Jaaragenda 2019

Winter 22| 01 ALV 14| 02 NRW Kennis & Innovatie Summit 07| 03 F&B Tour – Mall of the Netherlands Lente 04| 04 NRW Marketingcongres 10-11| 04 ICSC European Conference Barcelona 18| 04 Retail Breakfast (Trakteer de duizendpoot van jullie kantoor op een NRW Retail Kennisontbijt) 09-10| 05 Quicktrip België 04-06| 06 PROVADA Zomer 11| … Lees verder