Relevant Winkelgebied
Hoe te realiseren?

Hoe realiseer je een relevant winkelgebied?

Boost je kennis en je skills op 11 december 2018! Aan de slag met merkwaarden, doelgroepen & marketing voor winkels, winkelgebieden en binnensteden. Hoe zet ik marketing in om bezoekers langer vast te houden, ze meer te betrekken bij hun winkelcentra en zo te zorgen voor financiële en maatschappelijke meerwaarde.

Tijdens de meet-up tank je brandstof  over manieren om de relevantie van een winkelgebied voor de bezoekers te versterken. Wat betekent gastvrijheid voor je gebied? Hoe creëer je verbondenheid? Wat is een goede merkbelofte? En welke nieuwe middelen kunnen worden ingezet?

Lees ook de column van Boris van der Gijp “Weg met de steltloper”.

Het programma zal om 12.30 starten met een lunch.

Bekijk hier de Voorlopige deelnemerslijst dd. 14-11-2018

Locatie

Park Inn by Radisson Amsterdam West
La Guardiaweg 59
1043 DE Amsterdam

De locatie is wegens vele aanmeldingen verplaatst naar Park Inn by Radisson Amsterdam West, Park Inn ligt tegenover het kantoor van Syntrus Achmea Real Estate & Finance is goed bereikbaar zowel per OV  als met de auto. Kijk hier voor de routebeschrijving/contactgegevens:https://www.parkinn.nl/hotel-amsterdam-west/locatie 

Programma

12.30 Lunch

13.15 Opening – Rupert Parker Brady – expert & commentator retail, brand & cities

13.30 Aan de slag met merkwaarden, sessie I – Jeroen Tebbe en Gé Smit prikkelen samen je
verbeeldingskracht en creatieve geest  https://www.g-o-d-online.nl/workshops

14.00 The next level in service experience en hospitality – Edwin Boom

14.30 Werken met de Toolkit sociale meerwaarde en het zo neerzetten van een nieuwe merkstrategie voor winkelgebieden – Tessa Vosjan en Brigit Gerritse

15.00  Even op adem komen

15.30 Wat werkt wel, maar vooral ook wat niet meer werkt in marketing, over technologie en innovaties in merkpositionering en marketingcampagnes – Ramses Braakman, communicatiestrateeg – Hart voor de Zaak

16.00 Marketing en maatschappelijke meerwaarde, over verbinding maken met de buurt en het meetbaar maken van je marketinginspanningen – Maaike Beke – Marketing Manager bij Apleona

16.20 Aan de slag met merkwaarden, sessie II  – Jeroen Tebbe en Gé Smit

16.50 Wrap up & munitie die je kunt gebruiken in de praktijk – Rupert Parker Brady

17.00 Samen uithijgen met drank en nieuwe ideeën

Het maximale aantal deelnemers voor het event “Hoe realiseer je een relevant winkelgebied” is bereikt, hierdoor is inschrijven niet meer mogelijk.

Stuur een mail naar w.heijden@nrw.nl om op de reservelijst geplaatst te worden.