Awards

De NRW awards zijn dé nationale erkenning voor het meest inspirerende winkelgebied, initiatief of thesis in de winkelvastgoedsector. Winnaars van een NRW Award worden gezien als een kwaliteitsbenchmark en hebben een aantoonbare voorbeeldfunctie voor de bedrijfstak. Er zijn drie categorieen waarin de NRW Awards jaarlijks worden uitgereikt:

NRW Award

De NRW Award is een prestigieuze prijs die al sinds 1989 wordt uitgereikt aan de beste retailontwikkeling van Nederland. Het vernieuwende karakter en de commerciële aantrekkelijkheid van het project voor consumenten en ondernemers spelen daarbij een belangrijke rol. De winnende inzending heeft een aantoonbare voorbeeldfunctie voor de sector. Meer over de NRW Award.

NRW Marketing Award

De NRW Marketing Award wordt sinds 2010 uitgereikt en is een jaarlijkse bekroning voor de meest innovatieve, inspirerende en effectieve marketinginspanningen voor een winkelgebied. De winnaars van de NRW Marketingprijs worden gezien als een kwaliteitsbenchmark en hebben een aantoonbare voorbeeldfunctie voor de bedrijfstak. Meer over de NRW Marketing Award.

NRW Scriptieprijs

De NRW Scriptieprijs is in januari 2015 voor de eerste maal uitgereikt en heeft tot doel om scripties op WO-niveau die relevant zijn voor de winkelsector in brede zin voor het voetlicht te brengen. Op deze manier kan kennis over de winkelmarkt worden gedeeld en worden kennisinstituten gestimuleerd om zich meer met het onderwerp winkelmarkt bezig te houden. Meer over NRW Scriptieprijs