NRW Jaarprijzen

De NRW Awards zijn dé nationale erkenning voor het meest inspirerende winkelgebied, initiatief of thesis in de winkelvastgoedsector. Winnaars van een NRW Award worden gezien als een kwaliteitsbenchmark en hebben een aantoonbare voorbeeldfunctie voor de bedrijfstak. Er zijn drie categorieen waarin de NRW Awards jaarlijks worden uitgereikt:

NRW Jaarprijs

De NRW Jaarprijs is een prestigieuze prijs die al sinds 1989 wordt uitgereikt aan de beste retailontwikkeling van Nederland. Het vernieuwende karakter en de commerciële aantrekkelijkheid van het project voor consumenten en ondernemers spelen daarbij een belangrijke rol. De winnende inzending heeft een aantoonbare voorbeeldfunctie voor de sector. Meer over de NRW Jaarprijs.

NRW Marketing Award

De NRW Marketing Award wordt sinds 2010 uitgereikt en is een jaarlijkse bekroning voor de meest innovatieve, inspirerende en effectieve marketinginspanningen voor een winkelgebied. De winnaars van de NRW Marketingprijs worden gezien als een kwaliteitsbenchmark en hebben een aantoonbare voorbeeldfunctie voor de bedrijfstak. Meer over de NRW Marketing Award.

Kennis & Innovatie Award

In 2018 is de NRW Kennis & Innovatie Award geïntroduceerd. Doel van deze Award is kennis uit onderzoek inzake de Nederlandse retail(vastgoed)markt delen met de sector. Daarnaast willen we de kwaliteit van onderzoek in de Nederlandse retail(vastgoed)markt stimuleren en naar een hoger niveau tillen.

Wie kan deelnemen? (Universitaire) scriptanten, promotieonderzoeken, lectoraatonderzoeken en gefundeerd praktijkonderzoek (bijvoorbeeld uit het bedrijfsleven).

De inschrijftermijn is van 1 juni tot 1 december. Deze Award is een vervolg op de NRW Scriptieprijs. Meer over NRW Kennis & Innovatie Award.