Finalisten
NRW Marketing Award 2017

Blog

Finalisten NRW Marketing Award 2017

De finalisten voor de NRW Marketing Awards 2017 zijn bekend. Uit de inzendingen zijn de volgende 7 campagnes en events genomineerd: CAMPAGNES GERICHT OP BRAND AWARENESS & REPOSITIONING: Herpositionering Restaurantplein Belfort, Citymall Almere Unibail Rodamco | Ondernemersvereniging Almere Centrum | Almere City Marketing Door het gezamenlijk organiseren van bijzondere food-gerelateerde evenementen, zoals het Terrassenfestival, 40 … Lees verder

NRW biedt Supporterspakket Vervolg Succesvolle Winkelgebieden aan

In april 2016 is de NRW publicatie ‘Nieuwe richtlijnen voor succesvolle winkelgebieden’ uitgebracht. In deze publicatie wordt de sociale meerwaarde in winkelgebieden centraal gesteld. Vernieuwend onderzoek, gebaseerd op de evolutiepsychologie, ligt hieraan ten grondslag. Door zowel vastgoedeigenaren, retailers als gemeenten zijn de resultaten en aanbevelingen zeer positief ontvangen. Bekijk hier de publicatie. De volgende stap … Lees verder

Succesvolle kick off Platform Duurzaam Winkelvastgoed

Op dinsdag 7 februari vond de kick off plaats van Platform Duurzaam Winkelvastgoed. Duurzaamheid staat niet bij alle stakeholders in de winkel(vastgoed)sector hoog op de agenda. De mogelijke gevolgen van geldende milieuwetgeving met de bijbehorende sancties zijn nog onvoldoende bekend bij retailers, eigenaren van vastgoed, beheerders en ontwikkelaars. Tijdens de Green Retail Expedition hebben experts … Lees verder

Marius Rob wint NRW Scriptieprijs 2017

Op dinsdag 24 januari jl. is in Amsterdam de NRW Scriptieprijs uitgereikt aan Marius Rob voor zijn Masterthesis ‘Product availability as an omni channel coordination strategy’. Uit handen van juryvoorzitter Jeroen Kreijkamp, wethouder gemeente Utrecht, ontving Marius een cheque met een totale waarde van EUR 2.500,- Ook de TU Eindhoven mocht als begeleidende universiteit een cheque … Lees verder

Inschrijving NRW Marketing Award open tot 15 februari a.s.

Je hebt nog tot 15 februari om je in te schrijven voor de NRW Marketing Award 2017! Was jouw winkelcentrum in de periode van  1 februari 2015 tot en met 1 februari 2017 podium voor een bijzondere campagne of spectaculair event, meld het project dan nu aan! De NRW Marketing Award is bedoeld als een waardering voor … Lees verder

NRW, IVBN en INRetail lanceren stappenplan voor 20% minder winkelmeters

Nederland heeft een teveel aan winkelmeters, waardoor lang niet alle winkelgebieden goed kunnen renderen. Daarom heeft minister Kamp van Economische Zaken in het kader van de Retailagenda vorig jaar het impulsteam geformeerd, dat als doel heeft te zorgen dat gemeenten en provincies het aantal winkelmeters met 20% terugdringen. Oude detailhandelsmeters moeten plaats maken voor andere functies, … Lees verder