Kracht van
Zwolle

Blog

Column Bart Stek | De kracht van Zwolle

Kracht van Zwolle Van leuke regiostad naar stedentriplocatie à la Groningen, Maastricht en ‘s-Hertogenbosch Waarom ontwikkelen binnensteden zich zoals ze ontwikkelen? Hoe komt het nou dat een binnenstad als die van Zwolle in de afgelopen jaren een positieve wending laat zien? Reden voor Q&A en JLL om samen, op basis van het ‘hardere’ retail vastgoed … Lees verder

Column Michiel Boonen | Data vs emotie

Wie het laatste boek van Dan Brown – Oorsprong, of in het Engels ‘Origin’ – heeft gelezen, heeft al een beschrijving gekregen van de mogelijkheden die computers en algoritmes ons vandaag de dag, maar vooral in de toekomst, bieden. Een meer filosofische benadering kan gevonden worden in het boek ‘Homo Deus’ van Yuval Noah Harari, … Lees verder

NRW Retailplein op PROVADA

Kom naar de NRW Retailplein op PROVADA! Net als voorgaande jaren is NRW weer prominent aanwezig op PROVADA. Dit jaar met onze speciale NRW Retailplein. Hier organiseert NRW drie dagen lang een inspirerend en vernieuwend programma met interessante bijeenkomsten waarbij inhoud en netwerken centraal zullen staan. DEELNEMEN AAN DE NRW RETAILPLEIN 2018 Op een beurs … Lees verder

Retail op maat

Retail op maat   Wat is het belangrijkste thema voor de retailsector in 2018? Waar moet NRW zich op richten om de leden het best van dienst te zijn? Een lastige keus, want er speelt zoveel. Uiteindelijk gaat het er om samen de juiste keuzes te maken. Keuzes die toekomstbestendig zijn, en daarmee duurzaam. Keuzes … Lees verder

Inschrijving NRW Jaarprijs 2018 open!

Vanaf 1 januari 2018 kun je jouw (herontwikkelde) winkelcentrum weer inschrijven om kans te maken op de NRW Jaarprijs 2018. Is jouw project onderscheidend en een voorbeeld voor de sector? Schrijf je dan in en maak kans op deze prestigieuze prijs. Inschrijven kan nog tot 1 mei 2018. Op de eerste dag van de PROVADA zullen we de finalisten bekendmaken. … Lees verder

NRW Marketing Awards 2018 is gesloten voor inschrijving

De NRW Marketing Award wordt sinds 2010 uitgereikt en is een jaarlijkse bekroning voor de meest innovatieve, inspirerende en effectieve marketinginspanningen voor een winkelgebied. De winnaars van de NRW Marketingprijs worden gezien als een kwaliteitsbenchmark en hebben een aantoonbare voorbeeldfunctie voor de bedrijfstak. Bekijk hier ter inspiratie de winnaars van voorgaande jaren. De NRW Marketing … Lees verder

Save The Date 2018

  Januari   1 Inschrijving NRW Jaarprijs 2018 open 23 Algemene Ledenvergadering & Nieuwjaarsborrel Februari 1 Projectbezoek Leidsche Rijn Centrum 15 NRW Retail Summit 15 Sluiting indienen NRW Marketing Award Maart 22 Congres ‘Schoon, Heel & Veilig’ April 5 Marketingcongres Mei 1 Sluiting indienen NRW Jaarprijs 2018 24, 25 NRW Quicktrip Juni 5,6,7 PROVADA met … Lees verder

Uniforme Definities winkeloppervlakten Retailagenda

Op 4 oktober is geïntroduceerd “Uniforme definities winkeloppervlakten Retailagenda”. Hier heeft NRW aan bijgedragen. Om een eind te maken aan de verwarring rond de aanduiding van winkeloppervlakten heeft de Retailagenda voor collectief gebruik in de retail- en vastgoedsector uniforme definities opgesteld. In de winkel(vastgoed)markt zijn verschillende begrippen voor oppervlakten in omloop, zoals Bruto vloeroppervlak (BVO), … Lees verder

Winkelcentrum Kerkelanden wint NRW Jaarprijs 2017

Winkelcentrum Kerkelanden Hilversum van DELA heeft de NRW Jaarprijs 2017 gewonnen. Een trotse winnaar heeft tijdens het drukbezochte NRW Jaarcongres in Theater Amsterdam de sculptuur in ontvangst genomen: “Winkelcentrum Kerkelanden is de terechte winnaar van de NRW Jaarprijs. We hebben hier de nieuwe standaard neergezet waar een herontwikkeling van jaren-zeventig winkelcentra in Nederland aan moeten … Lees verder