Winnaars
Retail Awards 2017

Blog

Paagman, Yoghurt Barn en Rituals winnaars Retail Award

Op 18 mei heeft Brigit Gerritse, directeur NRW, de Retail Awards uitgereikt aan Paagman, Yoghurt Barn en Rituals. Zij wonnen respectievelijk in de categorieën Local Hero, Foodretailer en zelfstandig Retailconcept. De uitreiking vond plaats tijdens het Cushman & Wakefield Retail Event of the Year 2017 in Amsterdam. Brigit over de winnaars: ‘Alle finalisten, en deze … Lees verder

Internationale erkenning voor Gelderlandplein en Marrit Laning

Afgelopen week vond de ICSC Conference 2017 plaats in Warschau. Op dinsdag 25 april zijn de jaarlijkse ICSC European Shopping Centre Awards uitgereikt. Daarbij heeft het Gelderlandplein van Kroonenberg van de internationale vakjury een speciale eervolle vermelding gekregen in de categorie middelgrote renovatie en/of uitbreiding! We feliciteren Kroonenberg van harte met dit resultaat. Wil je … Lees verder

Terugkijken: NRW Marketingcongres

Wij kijken met plezier én trots terug op het goed bezochte NRW Marketingcongres op 13 april 2017. Het leverde nieuwe inspiratie, goede gesprekken en drie gelukkige winnaars op: “Eersteklas shoppen op het station” – Amsterdam Centraal, “Unexpected Adventure: The LEGO Experience” – Stadshart Amstelveen en “Oersoep; Herpositionering Beurspassage” – Nowadays Amsterdam. (Lees  hier meer over de winnaars)

Presentatie David Matten

Key note spreker David Mattin kon tijdens het NRW Marketingcongres 2017 op een aandachtig publiek rekenen. Niet zo vreemd, want als ‘Global Head of Trends & Insights TrendWatching’ is hij wereldwijd dé expert op het gebied van innovatie en consumenteninzichten. Hij wordt dan ook ingeschakeld door grote bedrijven als Unilever, Disney, H&M en Schiphol. Hij … Lees verder

Terugblik The Guest Journey

Op 23 maart 2017 hebben NRW en CREME Nederland in Nieuwegein een goed bezochte expertmeeting georganiseerd die volledig in het teken stond van de Guest Journey. Vanuit verschillende kanten werd de klantreis belicht; de inzet van technologie kwam aan bod, er werd een blik op de toekomst geworpen met The store of de future, er … Lees verder

Vrouwen willen winkelen

Ook zonder concrete cijfers voelen we het haarfijn aan:  mannen en vrouwen hebben een compleet ander winkelgedrag. Al jaren doet Srabo passantenonderzoek in winkelcentra en winkelgebieden. Dat levert interessante gegevens op over de manier waarop vrouwen winkelen. De cijfers vormen de aanleiding voor een uitgebreid artikel in SCN. Ook Brigit Gerritse geeft haar visie. Download … Lees verder

Winnaars NRW Marketing Awards 2017 bekend

Tijdens het drukbezochte NRW Marketingcongres op 13 april 2017 in Het Klokgebouw in Eindhoven zijn de winnaars van de NRW Marketing Awards 2017 bekend gemaakt.  De NRW Marketing Award wordt sinds 2010 uitgereikt en is een jaarlijkse bekroning voor de meest innovatieve, inspirerende en effectieve marketinginspanningen voor een winkelgebied. In de categorie CAMPAGNES GERICHT OP BRAND … Lees verder

Bekijk hier de 7 finalisten NRW Marketing Award 2017

Er waren 7  finalisten voor de NRW Marketing Awards 2017. CAMPAGNES GERICHT OP BRAND AWARENESS & REPOSITIONING: Herpositionering Restaurantplein Belfort, Citymall Almere Unibail Rodamco | Ondernemersvereniging Almere Centrum | Almere City Marketing Door het gezamenlijk organiseren van bijzondere food-gerelateerde evenementen, zoals het Terrassenfestival, 40 rendez-vous momenten per jaar, bbq-middagen en Jazz brunches is het plein … Lees verder

NRW biedt Supporterspakket Vervolg Succesvolle Winkelgebieden aan

In april 2016 is de NRW publicatie ‘Nieuwe richtlijnen voor succesvolle winkelgebieden’ uitgebracht. In deze publicatie wordt de sociale meerwaarde in winkelgebieden centraal gesteld. Vernieuwend onderzoek, gebaseerd op de evolutiepsychologie, ligt hieraan ten grondslag. Door zowel vastgoedeigenaren, retailers als gemeenten zijn de resultaten en aanbevelingen zeer positief ontvangen. Bekijk hier de publicatie. De volgende stap … Lees verder

Marius Rob wint NRW Scriptieprijs 2017

Op dinsdag 24 januari jl. is in Amsterdam de NRW Scriptieprijs uitgereikt aan Marius Rob voor zijn Masterthesis ‘Product availability as an omni channel coordination strategy’. Uit handen van juryvoorzitter Jeroen Kreijkamp, wethouder gemeente Utrecht, ontving Marius een cheque met een totale waarde van EUR 2.500,- Ook de TU Eindhoven mocht als begeleidende universiteit een cheque … Lees verder