Inschrijving NRW Marketing Award open tot 15 februari a.s.

Je hebt nog tot 15 februari om je in te schrijven voor de NRW Marketing Award 2017! Was jouw winkelcentrum in de periode van  1 februari 2015 tot en met 1 februari 2017 podium voor een bijzondere campagne of spectaculair event, meld het project dan nu aan!

De NRW Marketing Award is bedoeld als een waardering voor de beste en meest effectieve marketingcampagne en marketingevent binnen het vakgebied winkelcentrummarketing.

De NRW Marketingprijzen worden jaarlijks uitgereikt tijdens het NRW Marketingcongres op donderdag 13 april a.s. Lees hier meer over de Marketing Awards en de voorwaarden

‘Belgische retail biedt goesting, vertier én technische hoogstandjes’

Quick trip NRW naar Gent en Antwerpen ‘Belgische retail biedt goesting, vertier én technische hoogstandjes’ De ‘quick trip’ van de Nederlandse Raad Winkelcentra is een aanrader. Altijd. Deze duurt twee dagen. Eén nacht. En het voelt alsof je een week bent weggeweest. Zoveel indrukken. Zoveel interactie. En zoveel vertier. De quick trip vond dit jaar … Lees verder

Opinie: Brancheringsbeleid retail, nog urgenter én moeilijker dan het al was

Een goed functionerend compact winkelgebied is in het belang van alle betrokken partijen; retailers, bezoekers, bewoners, vastgoedeigenaren en ‘de gemeente’. Maar gemeenten worden nog vaak verrast door retailers die búiten de beoogde compacte winkelgebieden een gaatje voor hun winkel weten te vinden. De Europese Dienstenrichtlijn voegt daar nog een extra dimensie aan toe. Daarom werkt de … Lees verder

Oeps, weer een winkel waar je het niet wilt

Bij gemeenten staat het behoud van aantrekkelijke en leefbare centra met brancheringsbeleid hoog op de agenda, maar verborgen plancapaciteit en onoplettendheid van de lokale overheden zelf staan effectief beleid in de weg. Daar komt nu ‘ineens’ de Dienstenrichtlijn bij, dus gemeenten krijgen veel op hun bordje. De Nederlandse Raad van Winkelcentra (NRW) en de Retailagenda … Lees verder