Inschrijving NRW Marketing Award open tot 15 februari a.s.

Je hebt nog tot 15 februari om je in te schrijven voor de NRW Marketing Award 2017! Was jouw winkelcentrum in de periode van  1 februari 2015 tot en met 1 februari 2017 podium voor een bijzondere campagne of spectaculair event, meld het project dan nu aan!

De NRW Marketing Award is bedoeld als een waardering voor de beste en meest effectieve marketingcampagne en marketingevent binnen het vakgebied winkelcentrummarketing.

De NRW Marketingprijzen worden jaarlijks uitgereikt tijdens het NRW Marketingcongres op donderdag 13 april a.s. Lees hier meer over de Marketing Awards en de voorwaarden

Hart van Suburbia? Hart voor Suburbia! Oftewel: “De nieuwe rolopvatting van de belegger in wijkcentra”

Door Jos Sentel en Boris van der Gijp. Wil je meer weten over het belang van mixed use lees hier de zomer column van onze leden Jos Sentel & Boris van de Gijp van Syntrus Achmea (vorige week uitgesproken op de bijeenkomst “Hart van Suburbia”). Lees hier de NRW Zomercolumn Hart voor suburbia

3-daags Programma NRW Retailplein PROVADA

Ook dit jaar zijn we drie dagen aanwezig met ons  Retailplein, mede mogelijk gemaakt door PROVADA (hal 11.28). Op het podium bieden we een gevarieerd topprogramma met interessante lezingen, lunchsessies en borrelsessie over uiteenlopende onderwerpen die onze sector raken. Met bijdragen op maat van DGBC, Locatus, Yellow Concepts, Bridge Vastgoed, MRKT, Erasmus Universiteit, Parkeer24, RetailVisie, … Lees verder

‘Belgische retail biedt goesting, vertier én technische hoogstandjes’

Quick trip NRW naar Gent en Antwerpen ‘Belgische retail biedt goesting, vertier én technische hoogstandjes’ De ‘quick trip’ van de Nederlandse Raad Winkelcentra is een aanrader. Altijd. Deze duurt twee dagen. Eén nacht. En het voelt alsof je een week bent weggeweest. Zoveel indrukken. Zoveel interactie. En zoveel vertier. De quick trip vond dit jaar … Lees verder