Marius Rob wint NRW Scriptieprijs 2017

Op dinsdag 24 januari jl. is in Amsterdam de NRW Scriptieprijs uitgereikt aan Marius Rob voor zijn Masterthesis ‘Product availability as an omni channel coordination strategy’. Uit handen van juryvoorzitter Jeroen Kreijkamp, wethouder gemeente Utrecht, ontving Marius een cheque met een totale waarde van EUR 2.500,- Ook de TU Eindhoven mocht als begeleidende universiteit een cheque van EUR 2.500,- in ontvangst nemen.

Lees hier meer informatie over de NRW Scriptieprijs, de winnaar en de finalisten.

Dit is de jury van het NRW Marketingfestival 2020

Het NRW Marketingcongres is ieder jaar weer een event waar met veel plezier naar wordt uitgekeken. Niet in de laatste plaats omdat tijdens dit event de NRW Marketing Award wordt uitgereikt. Dit jaar kan er helaas geen live congres plaatsvinden. Daarom staat de gehele maand november in het teken van de NRW Marketing Award: special … Lees verder

‘Durf te investeren in groei’

‘Als je een boodschap te vertellen hebt, moet je die niet klein houden, maar onder meer mensen verspreiden. Daarvoor is het nodig te investeren.’ Hans Geels, CEO van Dille & Kamille, schoof afgelopen woensdag aan bij het New Gen-ontbijt en deelde zijn visie op retail en de route die Dille & Kamille heeft afgelegd in … Lees verder

Van retail only naar multifunctioneel

De impact van de coronacrisis op de winkelsector is groot. Deze problemen moeten integraal worden benaderd. Om hier nieuwe oplossingen voor te kunnen vinden, is een omslag nodig – een die veel organisaties al aan het maken zijn. Want vaak liggen deze oplossingen buiten de retailsector. Ook NRW ziet de noodzaak van verandering en bevindt … Lees verder