NRW biedt Supporterspakket Vervolg Succesvolle Winkelgebieden aan

In april 2016 is de NRW publicatie ‘Nieuwe richtlijnen voor succesvolle winkelgebieden’ uitgebracht. In deze publicatie wordt de sociale meerwaarde in winkelgebieden centraal gesteld. Vernieuwend onderzoek, gebaseerd op de evolutiepsychologie, ligt hieraan ten grondslag.

Door zowel vastgoedeigenaren, retailers als gemeenten zijn de resultaten en aanbevelingen zeer positief ontvangen. Bekijk hier de publicatie.

De volgende stap is een is het ontwikkelen van een toolkit en een praktische handleiding om de theorie daadwerkelijk in de praktijk om te zetten.

Wij dagen je uit om als belanghebbende deze vervolgpublicatie te ondersteunen, en hebben een zogenoemd Supporters Pakket Vervolgpublicatie Succesvolle Winkelgebieden samengesteld. Dit pakket vertegenwoordigt een waarde van € 2.500,- (exclusief BTW) en bestaat uit:

    • Naamsvermelding via jouw (bedrijfs-)logo in de binnenzijde van de publicatie
    • Deelname aan het onderzoek in een door jouw bedrijf aan te wijzen winkelgebied
    • Eén plek in de klankbordgroep die meedenkt over vorm en inhoud van de publicatie
    • 100 gedrukte exemplaren van de publicatie

(De inschrijving voor het supporterspakket is inmiddels gesloten)

NRW Awards worden uitgesteld

Het is onvermijdelijk. Zowel de uitreiking van de NRW Marketing Awards als de NRW Jaarprijs moet worden uitgesteld. Tony Wijntuin (juryvoorzitter): “Voor de NRW Marketing Award is het selectietraject in februari en maart gestart. Op basis van de inzendingen heeft de jury al een selectie kunnen maken van de nominaties. Toch hebben we het jurytraject … Lees verder

Samen in gesprek over plannen en toekomst van NRW

Beste NRW’ers, De impact van de coronacrisis en bijbehorende maatregelen op ons land en op onze sector is enorm. Alles lijkt of is ineens anders en zekerheden, prognoses en toekomstperspectieven verschuiven van dag tot dag. Dat geldt voor jullie (ons) allemaal, en dat geldt ook voor NRW als vereniging. Zoals we via de verschillende kanalen … Lees verder

Gemeenten vrezen leegstand door corona

Een groot deel van de Nederlandse gemeenten verwacht door de coronacrisis een toename van faillissementen in retail en horeca. 85% van de gemeenten verwacht een toename van faillissementen in retail. Voor horeca is dat 70%. Gemeenten zien oplossingsrichtingen in onder meer lokaal samenwerken en uitbouwen van lokale (online) platforms. Dat blijkt uit onderzoek door Stec … Lees verder