Winnaars
Retail Awards 2017

Paagman, Yoghurt Barn en Rituals winnaars Retail Award

Op 18 mei heeft Brigit Gerritse, directeur NRW, de Retail Awards uitgereikt aan Paagman, Yoghurt Barn en Rituals. Zij wonnen respectievelijk in de categorieën Local Hero, Foodretailer en zelfstandig Retailconcept. De uitreiking vond plaats tijdens het Cushman & Wakefield Retail Event of the Year 2017 in Amsterdam.

Brigit over de winnaars: ‘Alle finalisten, en deze drie in het bijzonder, hebben laten zien dat ze weten wat het is om elke dag het verschil te maken in het Nederlandse winkellandschap. Ze tonen daadkracht en lef en weten wat ondernemerschap is. Stuk voor stuk cruciale eigenschappen in een sector die zo ingrijpend en zo snel verandert. Deze ondernemers weten wat er nodig is om succesvol te zijn door continu de verwachtingen van de consument te overtreffen. Zij bewijzen dat de consument nog steeds merkentrouw is zolang het merk maar oprecht en sympathiek is.’

Jeroen Lokerse, Head of Netherlands Cushman & Wakefield: ‘Met deze Awards willen we ondernemende, succesvolle en relevante retailers in de schijnwerpers zetten en hen een steuntje in de rug geven. Ze verdienen dat omdat ze een voorbeeld zijn in de branche en omdat zij als geen ander collega-retailers kunnen inspireren op het gebied van vernieuwing, verandering en innovatie. De hele sector staat voor de opgave relevant te zijn én te blijven en dat is zeker voor wat concepten die we al jaren in het winkellandschap zien een complexe opgave. Het steuntje in de rug aan de winnende retailers van vandaag is daarmee ook een steuntje in de rug van al hun collega-retailers.’

Ook Nu.nl besteedde tot tweemaal toe aandacht aan de uitreiking door Brigit Gerritse. Lees hier het bericht over de Retail Award  en het interview met Fabian Paagman.

 

Terugblik very special edition studiereis 2020

Niet naar Frankrijk, en uiteindelijk ook niet naar Aviodrome. Last-minute boekten we onze studiereis reis om naar een online reis met bijna 40 deelnemers. Mokerslag voor het Nederlandse toerisme Thijs de Groot, programmamanager Destination Development bij NBTC liet zien hoe corona het Nederlandse toerisme hard raakt. We verwachtten begin dit jaar 21 miljoen buitenlandse bezoekers … Lees verder

In deze situatie moet je heel dicht op je klant gaan zitten, ze letterlijk naar binnen halen’

Gertjan Slob – directeur Onderzoek bij Locatus en voorzitter van de NRW-commissie Kennis & Innovatie – gaf NRW-leden tijdens een webinar antwoord op hun vragen over de Corona Impact & Recovery Index die Locatus half september publiceerde. Heb je het webinar gemist of wil je de antwoorden nog eens teruglezen? Hieronder vind je de Q&A. … Lees verder

Dit is de jury van het NRW Marketingfestival 2020

Het NRW Marketingcongres is ieder jaar weer een event waar met veel plezier naar wordt uitgekeken. Niet in de laatste plaats omdat tijdens dit event de NRW Marketing Award wordt uitgereikt. Dit jaar kan er helaas geen live congres plaatsvinden. Daarom staat de gehele maand november in het teken van de NRW Marketing Award: special … Lees verder