Winnaars
Retail Awards 2017

Paagman, Yoghurt Barn en Rituals winnaars Retail Award

Op 18 mei heeft Brigit Gerritse, directeur NRW, de Retail Awards uitgereikt aan Paagman, Yoghurt Barn en Rituals. Zij wonnen respectievelijk in de categorieën Local Hero, Foodretailer en zelfstandig Retailconcept. De uitreiking vond plaats tijdens het Cushman & Wakefield Retail Event of the Year 2017 in Amsterdam.

Brigit over de winnaars: ‘Alle finalisten, en deze drie in het bijzonder, hebben laten zien dat ze weten wat het is om elke dag het verschil te maken in het Nederlandse winkellandschap. Ze tonen daadkracht en lef en weten wat ondernemerschap is. Stuk voor stuk cruciale eigenschappen in een sector die zo ingrijpend en zo snel verandert. Deze ondernemers weten wat er nodig is om succesvol te zijn door continu de verwachtingen van de consument te overtreffen. Zij bewijzen dat de consument nog steeds merkentrouw is zolang het merk maar oprecht en sympathiek is.’

Jeroen Lokerse, Head of Netherlands Cushman & Wakefield: ‘Met deze Awards willen we ondernemende, succesvolle en relevante retailers in de schijnwerpers zetten en hen een steuntje in de rug geven. Ze verdienen dat omdat ze een voorbeeld zijn in de branche en omdat zij als geen ander collega-retailers kunnen inspireren op het gebied van vernieuwing, verandering en innovatie. De hele sector staat voor de opgave relevant te zijn én te blijven en dat is zeker voor wat concepten die we al jaren in het winkellandschap zien een complexe opgave. Het steuntje in de rug aan de winnende retailers van vandaag is daarmee ook een steuntje in de rug van al hun collega-retailers.’

Ook Nu.nl besteedde tot tweemaal toe aandacht aan de uitreiking door Brigit Gerritse. Lees hier het bericht over de Retail Award  en het interview met Fabian Paagman.

 

Dit is de jury van het NRW Marketingfestival 2020

Het NRW Marketingcongres is ieder jaar weer een event waar met veel plezier naar wordt uitgekeken. Niet in de laatste plaats omdat tijdens dit event de NRW Marketing Award wordt uitgereikt. Dit jaar kan er helaas geen live congres plaatsvinden. Daarom staat de gehele maand november in het teken van de NRW Marketing Award: special … Lees verder

‘Durf te investeren in groei’

‘Als je een boodschap te vertellen hebt, moet je die niet klein houden, maar onder meer mensen verspreiden. Daarvoor is het nodig te investeren.’ Hans Geels, CEO van Dille & Kamille, schoof afgelopen woensdag aan bij het New Gen-ontbijt en deelde zijn visie op retail en de route die Dille & Kamille heeft afgelegd in … Lees verder

Van retail only naar multifunctioneel

De impact van de coronacrisis op de winkelsector is groot. Deze problemen moeten integraal worden benaderd. Om hier nieuwe oplossingen voor te kunnen vinden, is een omslag nodig – een die veel organisaties al aan het maken zijn. Want vaak liggen deze oplossingen buiten de retailsector. Ook NRW ziet de noodzaak van verandering en bevindt … Lees verder