Inschrijving NRW Jaarprijs 2018 open!

Vanaf 1 januari 2018 kun je jouw (herontwikkelde) winkelcentrum weer inschrijven om kans te maken op de NRW Jaarprijs 2018. Is jouw project onderscheidend en een voorbeeld voor de sector? Schrijf je dan in en maak kans op deze prestigieuze prijs. Inschrijven kan nog tot 1 mei 2018. Op de eerste dag van de PROVADA zullen we de finalisten bekendmaken. De uitreiking van de NRW Jaarpijs vindt plaats tijdens het Jaarcongres, dat gepland staat op donderdag 20 september 2018.

Over de NRW Jaarprijs

De NRW Jaarprijs is een prestigieuze prijs die al sinds 1989 wordt uitgereikt aan de beste retailontwikkeling van Nederland. Het vernieuwende karakter en de commerciële aantrekkelijkheid van het project voor consumenten en ondernemers spelen daarbij een belangrijke rol. De winnende inzending heeft een aantoonbare voorbeeldfunctie voor de sector. Lees hier het Winnaarsboekje, met een compleet overzicht van alle genomineerden en winnaars.

Aanmelden voor de NRW Jaarprijsprijs 2018 kan door het inschrijfformulier te downloaden en te mailen naar info@nrw.nl . De inschrijfperiode loopt tot 1 mei 2018.

Bekijk hier de video-impressie van eerdere genomineerden en winnaars van de NRW Jaarprijs.

 

Dit is de jury van het NRW Marketingfestival 2020

Het NRW Marketingcongres is ieder jaar weer een event waar met veel plezier naar wordt uitgekeken. Niet in de laatste plaats omdat tijdens dit event de NRW Marketing Award wordt uitgereikt. Dit jaar kan er helaas geen live congres plaatsvinden. Daarom staat de gehele maand november in het teken van de NRW Marketing Award: special … Lees verder

‘Durf te investeren in groei’

‘Als je een boodschap te vertellen hebt, moet je die niet klein houden, maar onder meer mensen verspreiden. Daarvoor is het nodig te investeren.’ Hans Geels, CEO van Dille & Kamille, schoof afgelopen woensdag aan bij het New Gen-ontbijt en deelde zijn visie op retail en de route die Dille & Kamille heeft afgelegd in … Lees verder

Van retail only naar multifunctioneel

De impact van de coronacrisis op de winkelsector is groot. Deze problemen moeten integraal worden benaderd. Om hier nieuwe oplossingen voor te kunnen vinden, is een omslag nodig – een die veel organisaties al aan het maken zijn. Want vaak liggen deze oplossingen buiten de retailsector. Ook NRW ziet de noodzaak van verandering en bevindt … Lees verder