Nominaties NRW Marketingprijs 2018 bekend!

 

De NRW Marketing Award is een jaarlijkse bekroning voor de meest innovatieve, inspirerende en effectieve marketinginspanningen voor een winkelgebied. De prijsuitreiking in twee categorieën vindt plaats op donderdag 5 april in De Lik in Utrecht tijdens ons Marketingcongres.

Op het congres worden alle genomineerden uitgebreid aan je voorgesteld en kan je meestemmen voor de publieksprijs. Inschrijven kan vast via deze link. Gratis voor leden en het gebruik van wildcards.

Om een indruk te krijgen van de genomineerden presenteren zij zich in een videopitch op het NRW-youtube kanaal, klik op de link en geniet. De volgende inzendingen zijn genomineerd.

CAMPAGNES GERICHT OP BRAND AWARENESS & REPOSITIONING:

  • Hi Hilvertshof | Hilvertshof Hilversum | Kroonenberg groep
  • Cityplaza zoekt vlogger | Cityplaza Nieuwegein | Wereldhave, Brandmake en Opvallers
  • De Koopgoot: een sterk merk uit Rotterdam | Rotterdam | CBRE Global Investors, Apleona GVA BV en Buro voor de Boeg

ACTIES EN EVENTS MET DE FOCUS OP BRAND ACTIVATION:

  • Discover the future of shopping! | Heuvel Eindhoven | CBRE B.V., CBRE Global Investors en VCP Heuvelgalerie
  • Black Friday Shopping Nights | Kronenburg Arnhem, De Koperwiek Capelle ad IJssel, Middenwaard Heerhugowaard, Vier Meren Hoofddorp | Wereldhave en Day&Nite
  • Drone Racing Experience | Middenwaard Heerhugowaard | Wereldhave en Day & Nite
  • Healthy Halloween | Oostpoort Amsterdam | CBRE SCM, SPF Beheer B.V. / SPOV en Syntrus Achmea Real Estate & Finance
  • Planet Passage | Passage Den Haag | a.s.r. vastgoed vermogensbeheer en Apleona GVA BV
  • Pokémon Go Event | Stadshart Amstelveen | Unibail-Rodamco en VCP Amstelveen

De vakjury van 2018 bestaat uit de volgende professionals: Juryvoorzitter Kitty Koelemeijer (hoogleraar Marketing & Retailing, Nyenrode Business Universiteit), Linda Annink (Urban Solutions), Robèrt Dackus, (3W real estate), Bram Hulsbosch (MK Illumination), Marcel Jansen, (Strøm), Michel Jonkheer (LookFeel Consultancy) en Carlo Verhart (Rabobank Amsterdam.

Vanzelfsprekend feliciteren we de genomineerden vast van harte met deze eerste stap!

Dit is de jury van het NRW Marketingfestival 2020

Het NRW Marketingcongres is ieder jaar weer een event waar met veel plezier naar wordt uitgekeken. Niet in de laatste plaats omdat tijdens dit event de NRW Marketing Award wordt uitgereikt. Dit jaar kan er helaas geen live congres plaatsvinden. Daarom staat de gehele maand november in het teken van de NRW Marketing Award: special … Lees verder

‘Durf te investeren in groei’

‘Als je een boodschap te vertellen hebt, moet je die niet klein houden, maar onder meer mensen verspreiden. Daarvoor is het nodig te investeren.’ Hans Geels, CEO van Dille & Kamille, schoof afgelopen woensdag aan bij het New Gen-ontbijt en deelde zijn visie op retail en de route die Dille & Kamille heeft afgelegd in … Lees verder

Van retail only naar multifunctioneel

De impact van de coronacrisis op de winkelsector is groot. Deze problemen moeten integraal worden benaderd. Om hier nieuwe oplossingen voor te kunnen vinden, is een omslag nodig – een die veel organisaties al aan het maken zijn. Want vaak liggen deze oplossingen buiten de retailsector. Ook NRW ziet de noodzaak van verandering en bevindt … Lees verder