PROVADA
2018

NRW Retailplein op PROVADA

Kom naar het NRW Retailplein op PROVADA!

Net als voorgaande jaren is NRW weer prominent aanwezig op PROVADA. Dit jaar met onze speciale NRW Retailplein. Hier organiseert NRW drie dagen lang een inspirerend en vernieuwend programma met interessante bijeenkomsten waarbij inhoud en netwerken centraal zullen staan.

DEELNEMEN AAN DE NRW RETAILPLEIN 2018

Op een beurs wil je de juiste mensen ontmoeten; dat is voor veel deelnemers en bezoekers het belangrijkste doel. Maar ook het lastigste te bereiken, zeker als het aankomt op toeval.
Bij het NRW Retailplein brengen we daar verandering in. Met je eigen branded corner op ons NRW Retailplein kun  je voor alle 3 dagen op de PROVADA staan. Je krijgt een tijdslot van een uur op ons podium en daar kun je presentaties houden en belangstellenden exclusief ontvangen. Behalve op het NRW Retailplein zelf en op de ‘wall of fame’ bij het podium ben je ook via de PROVADA website en NRW website continue zichtbaarheid.

PROVADA

Met ruim 275 standhouders en meer dan 24.000 bezoekers is PROVADA de grootste vastgoedbeurs in Nederland. Met de focus op trends & innovaties en een goed netwerk van deskundigen, presenteert PROVADA een maximale beleving op de beursvloer.

INTERESSE?

Met trots bieden wij onze leden exclusief de mogelijkheid aan als partner deel te nemen op het NRW Retailplein. Maak je interesse vast kenbaar en stuur een mail aan info@nrw.nl. Aster Leuftink neemt dan zo snel mogelijk contact op, dan bespreken we de mogelijkheden deel te nemen aan NRW Retailplein. We zien uit naar jullie reacties!

Retailplein Provada 2018

Dit is de jury van het NRW Marketingfestival 2020

Het NRW Marketingcongres is ieder jaar weer een event waar met veel plezier naar wordt uitgekeken. Niet in de laatste plaats omdat tijdens dit event de NRW Marketing Award wordt uitgereikt. Dit jaar kan er helaas geen live congres plaatsvinden. Daarom staat de gehele maand november in het teken van de NRW Marketing Award: special … Lees verder

‘Durf te investeren in groei’

‘Als je een boodschap te vertellen hebt, moet je die niet klein houden, maar onder meer mensen verspreiden. Daarvoor is het nodig te investeren.’ Hans Geels, CEO van Dille & Kamille, schoof afgelopen woensdag aan bij het New Gen-ontbijt en deelde zijn visie op retail en de route die Dille & Kamille heeft afgelegd in … Lees verder

Van retail only naar multifunctioneel

De impact van de coronacrisis op de winkelsector is groot. Deze problemen moeten integraal worden benaderd. Om hier nieuwe oplossingen voor te kunnen vinden, is een omslag nodig – een die veel organisaties al aan het maken zijn. Want vaak liggen deze oplossingen buiten de retailsector. Ook NRW ziet de noodzaak van verandering en bevindt … Lees verder