NRW Marketingcongres
2018

Winnaars NRW Marketingprijs 2018

De winnaars van de NRW Marketing Awards 2018 zijn bekend gemaakt aan het eind van het geslaagde en  goed bezochte NRW Marketingcongres 2018.

In de categorie CAMPAGNES GERICHT OP BRAND AWARENESS & REPOSITIONING heeft gewonnen

De Koopgoot: een sterk merk uit Rotterdam | Rotterdam | CBRE Global Investors, Apleona GVA BV en Buro voor de Boeg

Klik hier voor het geweldig leuke presentatiefilmpje van De Koopgoot.

In de categorie ACTIES EN EVENTS MET DE FOCUS OP BRAND ACTIVATION heeft gewonnen

Black Friday Shopping Nights | Kronenburg Arnhem, De Koperwiek Capelle ad IJssel, Middenwaard Heerhugowaard, Vier Meren Hoofddorp | Wereldhave en Day&Nite

Bekijk het mooie presentatiefilmpje van Black Friday Shopping Nights.

Hartelijk gefeliciteerd met deze fantastische teamprestaties. Klik hier voor de 2 juryrapporten.

We kijken met plezier terug op het congres, dus geniet mee met deze aftermovie.

 

Uitkomst Hackathon “Hack het centrum!”: de stad is van ons

Het is 7 jaar geleden dat ik bij NRW kwam werken. Een magisch getal. Een heilig getal zoals je wilt. Het getal dat veel in sprookjes voorkomt. Een geluksgetal. Rome is gebouwd op 7 heuvels. En natuurlijk 7 magere jaren en 7 vette jaren. 2013 was een matig jaar. De economie kromp met 0,7 procent … Lees verder

Op zoek naar bezoekdoelen – Hoe houden we binnensteden en winkelgebieden interessant?

De huidige coronacrisis versnelt wat er al enkele jaren aan de gang is. Consumenten stellen steeds meer en andere eisen aan winkels, en wie daar niet aan kan voldoen is gezien. Het gevolg: op veel plaatsen gaten in de winkelgebieden. Door de huidige situatie zien we op dit moment een nóg snellere groei van online-bestedingen, … Lees verder

Ook aandacht nodig voor winkelgebied buiten stadscentrum – 10.000 woningen en 3 miljoen commerciële vierkante meters binnen handbereik

Samen met het Ministerie van Binnenlandse Zaken en de Rabobank hebben zeven belangenorganisaties in de detailhandel, waaronder NRW, in kaart gebracht hoe meer bestuurlijke focus op de ‘buitenstad’ leidt tot een optimale combinatie van wonen, werken en winkelen. Een nieuwe aanpak maakt de bouw van 10.000 woningen aan de randen van steden en dorpen mogelijk … Lees verder