Toolkit
Sociale Meerwaarde

Toolkit Sociale Meerwaarde

Winkelgebieden worden nog leuker. INretail, NRW en IVBN introduceren  samen met MindLogyx een instrument dat de sociale waarde en aantrekkingskracht van winkelgebieden versterkt.

De toolkit is bedoeld voor winkelondernemers, pandeigenaren, gemeenten en partijen die betrokken zijn bij voorzieningen van een winkelgebied. Hun gezamenlijke belang is zorgen dat consumenten het winkelgebied aantrekkelijk vinden, er terugkomen en het aanbevelen bij anderen. Hierdoor verbetert de reputatie van een winkelgebied. Met deze toolbox kan een gezamenlijke visie worden ontwikkeld die de sociale waarde van een winkelgebied versterkt. Komende maanden zullen we op verschillende bijeenkomsten met deze toolbox aan de slag gaan.

Bekijk hier de Toolkit Sociale Meerwaarde.

Juryrapport 30ste NRW Jaarprijs – Hoog Catharijne

NRW JAARPRIJS 2019 Hoog Catharijne The Mall | Utrecht Gerealiseerd door Klépierre JURYRAPPORT Hoog Catharijne is een winkelcentrum met een rijke geschiedenis. Ontstaan als een megaproject in de jaren zestig. Symbool van het wederopbouwdenken en het optimisme van die tijd. Geliefd, soms verguisd, en tot de dag van vandaag altijd in het midden van de … Lees verder

Een Jaarprijs, or not een Jaarprijs, that’s the question

Een Jaarprijs, or not een Jaarprijs, that’s the question

Hoog Catharijne wint NRW Jaarprijs 2019

Hoog Catharijne wint de NRW Jaarprijs 2019