Presentaties Keynotes NRW Jaarcongres 2018

Tijdens het NRW Jaarcongres 2018, dat op donderdag 20 september plaatsvond in Amsterdam, was er een programma samengesteld met keynote speakers rondom het thema Toonzetters & Smaakmakers.

Hier de sprekers en de presentaties.

  • Mike Thomson – The Big Picture, Senior Consultant 
    • De achtergrond van Mike Thomson is zowel operationeel als commercieel. Zijn expertise ligt in het ontwikkelen van commerciële strategieën voor eigenaren van bioscoop- en vrijetijdsbesteding, exploitanten of ontwikkelaars. Als directeur bij Virgin, UGC Cinemas, en Cineworld heeft Mike projecten geleid op het gebied van gecombineerde marketing, filmprogrammering en retail-functies en de ontwikkeling van volledig geïntegreerde commerciële strategieën. Zijn achtergrond in zowel retail als de bioscoopsector is waardevol in het streven een geïntegreerd entertainmentaanbod te realiseren in winkel- en centrumgebieden.
    • Bekijk de Presentatie Mike Thomson NRW Jaarcongres 2018
  • Jonathan Doughty – ECE, Global Head of Foodservice 
    • Als Global Head of Foodservice bij ECE ziet Jonathan talloze foodconcepten en winkelcentra. Daarmee is hij misschien wel dé foodservice-expert in onze sector. We worden meegenomen in zijn ‘We love Food’ strategie en zijn visie op food. De rol van food in onze winkelgebieden groeit en “F&B = the new fashion”  is een kreet die we tegenwoordig vaak horen. Hoe blijvend is dat succes? Tot hoe ver reikt die groei? En is F&B inderdaad de ‘redder van het winkelgebied’?
    • Bekijk de Presentatie Jonathan Doughty NRW Jaarcongres 2018
  • Ben Woldring – Bencom Group, Directeur
    • In 1998 haalde Ben Woldring als 13-jarige oprichter van het succesvolle Bellen.com bijna alle nieuwsprogramma’s van Nederland, waarna hij uitgroeide tot de jongste succesvolle serial entrepreneur van Nederland. Inmiddels is hij directeur van de Bencom Group en is het zijn missie om de consument in tal van complexe markten inzicht en transparantie te bieden. Ben zal zijn kijk op het ondernemerschap met ons delen. Hoe ziet hij iedere keer nieuwe mogelijkheden en kansen om binnen de veranderende maatschappij –  en met gebruikmaking van de laatste stand van techniek – precies dat te doen waar de consument behoefte aan heeft? En hoe die consument het liefste geholpen wil worden? Over smaakmakers en toonzetters gesproken!
    • Bekijk de Presentatie Ben Woldring NRW Jaarcongres 2018

 

 

Dit is de jury van het NRW Marketingfestival 2020

Het NRW Marketingcongres is ieder jaar weer een event waar met veel plezier naar wordt uitgekeken. Niet in de laatste plaats omdat tijdens dit event de NRW Marketing Award wordt uitgereikt. Dit jaar kan er helaas geen live congres plaatsvinden. Daarom staat de gehele maand november in het teken van de NRW Marketing Award: special … Lees verder

‘Durf te investeren in groei’

‘Als je een boodschap te vertellen hebt, moet je die niet klein houden, maar onder meer mensen verspreiden. Daarvoor is het nodig te investeren.’ Hans Geels, CEO van Dille & Kamille, schoof afgelopen woensdag aan bij het New Gen-ontbijt en deelde zijn visie op retail en de route die Dille & Kamille heeft afgelegd in … Lees verder

Van retail only naar multifunctioneel

De impact van de coronacrisis op de winkelsector is groot. Deze problemen moeten integraal worden benaderd. Om hier nieuwe oplossingen voor te kunnen vinden, is een omslag nodig – een die veel organisaties al aan het maken zijn. Want vaak liggen deze oplossingen buiten de retailsector. Ook NRW ziet de noodzaak van verandering en bevindt … Lees verder