Commissie New Gen – Derk Gillis

Mijn naam is Derk Gillis en vanaf 22 januari 2019 heb ik Friso Feenstra opgevolgd in zijn functie als voorzitter van de NRW New Gen commissie. Naast mijn nieuwe voorzitterschap ben ik werkzaam bij Multi Corporation, waar ik mij voornamelijk bezig houd met de Slowaakse retail portefeuille. Verder ben ik ook elders in Europa actief door mijn vice-voorzitterschap bij de ICSC NextGen Leadership Board.

Ik grijp dit moment graag aan om Friso en zijn commissieleden te bedanken voor al hun inzet de afgelopen jaren. Hierdoor ben ik in een actieve commissie gestapt, die reeds vele mooie events heeft neergezet voor de jongere NRW-leden. Ik wil dan ook doorgaan op de ingeslagen weg en kijken of we voor het komende jaar extra dingen van waarde kunnen toevoegen aan het bestaande programma. Zo zie ik mogelijkheden in het organiseren van een gezamenlijke activiteit met andere New Gen commissie’s, zoals die van de RICS, NEPROM etc. Verder heb ik de ambitie om de NRW New Gen en de ICSC NextGen dichterbij elkaar te brengen door de communicatie tussen beiden te verbeteren. Ook denk ik aan het organiseren van gezamenlijke events.

Nu denken sommigen van jullie wellicht “een internationaal netwerk, dat is voor mij helemaal niet interessant”, maar je weet maar nooit wanneer het een keer van pas kan komen. Investeerders in Nederlands vastgoed komen tenslotte steeds meer vanuit het buitenland.

Ik kijk er in ieder geval naar uit om de komende twee jaar met de commissie iets moois neer te zetten.

 

Met vriendelijke groet,

Derk Gillis, Voorzitter Commissie New Gen

Dit is de jury van het NRW Marketingfestival 2020

Het NRW Marketingcongres is ieder jaar weer een event waar met veel plezier naar wordt uitgekeken. Niet in de laatste plaats omdat tijdens dit event de NRW Marketing Award wordt uitgereikt. Dit jaar kan er helaas geen live congres plaatsvinden. Daarom staat de gehele maand november in het teken van de NRW Marketing Award: special … Lees verder

‘Durf te investeren in groei’

‘Als je een boodschap te vertellen hebt, moet je die niet klein houden, maar onder meer mensen verspreiden. Daarvoor is het nodig te investeren.’ Hans Geels, CEO van Dille & Kamille, schoof afgelopen woensdag aan bij het New Gen-ontbijt en deelde zijn visie op retail en de route die Dille & Kamille heeft afgelegd in … Lees verder

Van retail only naar multifunctioneel

De impact van de coronacrisis op de winkelsector is groot. Deze problemen moeten integraal worden benaderd. Om hier nieuwe oplossingen voor te kunnen vinden, is een omslag nodig – een die veel organisaties al aan het maken zijn. Want vaak liggen deze oplossingen buiten de retailsector. Ook NRW ziet de noodzaak van verandering en bevindt … Lees verder