NRW
Marketingcongres

Op donderdag 4 april worden de winnaars van de NRW Marketing Award 2019 bekend gemaakt in B. Amsterdam.
Tijdens het congres vertellen Marcel Kampman en René Repko hun verhaal en stem je mee voor de publieksprijs.  Lees hier meer over het verhaal van Marcel Kampman en René Repko.

Bekijk hier de voorlopige deelnemerslijst NRW Marketingcongres 2019 dd 02-04-2019

René Repko is één van Nederlands bekendste marketeers. Met meer dan twintig jaar ervaring heeft hij bij leidende merken als Albert Heijn, HEMA, Sligro, Rituals en Action de klantpropositie ingrijpend verbeterd. Organisaties zoeken continue naar de ultieme winnende formule die leidt tot meer winst en groei van marktaandeel, want actuele strategieën blijken ineens achterhaald. Repko creëert een nieuw en sterk perspectief.  Hij gebruikt zijn internationale ervaring om duidelijk te maken dat winnende marketing minder ingewikkeld is dan het lijkt, maar wel wat lef vergt.

Marcel Kampman is onder meer creatief strateeg bij Happykamping, founder van het Happyplaces Project en creatief directeur van het WeMakeThe.City-festival. De gemene deler in zijn werk en visie is RUIMTE.
Wat is ruimte? Hoe ga je met ruimte om? Wat doet ruimte met je? Hoe ontstaan plekken waar mensen graag willen zijn? En hoe kun je deze plekken creëren? Op basis van uitgebreide research (600 interviews over ruimte met filosofen, astronauten, architecten en vele anderen) en zijn jarenlange ervaring met retail en vastgoed, vertelt Marcel zijn verhaal over RUIMTE  en zoomt daarbij specifiek in op de wereld van retail en vastgoed. Zijn doel daarbij is: “mensen meer te laten zien dan ze zien”. Laat je verrassen met zijn prikkelende benadering!

De NRW Marketing Awards worden weer feestelijk uitgereikt in drie categorieën:

  • Campagnes gericht op Brand Awareness & (re)positioning
  • Acties & Events met de focus op Brand Activation
  • De NRW Publieksprijs

De nominaties in de categorie Campagnes:

  • Local Hero Campagne, Versmarkt Fresh! Winkelcentrum Leidsenhage | Unibail Rodamco Westfield
  • Van bouw naar retailmerk Leidsche Rijn Centrum | a.s.r. Vastgoed Projecten, Colliers International Asset Serivce Retail en FPW
  • De verbouwing is rond! Het Rond, Houten | Altera Vastgoed en FPW Eindhoven
  • #BEYOURSELF Sint Jorisplein, Amersfoort | Urban Solutions en Altera Vastgoed

En in de categorie Events:

  • Amstelveen Kerstparade Stadshart Amstelveen | Unibail Rodamco Westfield en VCP Amstelveen
  • Cathedral of Light Heuvel, Eindhoven | CBRE, CBRE Global Investors en VCP Heuvel Galerie
  • The Lucky Crane, Let’s Play Hoog Catharijne, Utrecht | Klepierre en ID310
  • Kids Heroes on Tour Heerhugowaard, Purmerend, Arnhem, Roosendaal, Hoofddorp en Etten-Leur | Wereldhave en Day & Nite
  • Buurt BBQ Terwijde Utrecht | a.s.r. dutch prime retail custodian, FanWork Events en Bereikmeer

Alle nominaties stellen zich op een bijzonder wijze aan jullie voor. Ter inspiratie en om van te leren. Stem zelf mee op het congres voor de NRW publieksprijs!

PROGRAMMA

14.00 uur Ontvangst
14.30 uur Welkom door Brigit Gerritse
14.35 uur Keynote – Marcel Kampman
15.10 uur Keynote – René Repko
15.45 uur Opening Braderie
16.45 uur Stemmen Publieksprijs
17.00 uur Award uitreiking
17.30 uur Netwerkborrel

Locatie

B. Amsterdam (B.1)
Johan Huizingalaan 763a
1066 VH Amsterdam

Routebeschrijving en parkeren B.Amsterdam

New Gen Marketinglunch

Ben je New Gen-lid en kom je naar het NRW Marketingcongres, schrijf je ook in voor de New Gen Marketinglunch voorafgaand aan het congres.

Programma

  • 12.30 uur  Ontvangst & lunch
  • 13.00 uur  Keynote (volgt)
  • 14.00 uur  Aansluiten bij NRW Marketingcongres

De New Gen Marketinglunch zal in het teken staan van je eigen personal branding. Hoe kun je jezelf op de kaart zetten? Hoe word je van een medewerker een merk? De focus ligt daarbij vooral op je online brand. Hoe kun jij je ontwikkelen als jonge leider binnen ons vakgebied. Naast de presentatie en een broodje is er uiteraard ook tijd om andere New Genners te ontmoeten. Om 14.00 uur zullen we ons aansluiten bij het NRW Marketingcongres.

Klik hier om deel te nemen aan de New Gen Marketinglunch.

Inschrijven

Ben je lid van NRW vul onderstaand inschrijfformulier in. Ben je geen NRW-lid? U kunt hier een ticket kopen voor het NRW Marketingcongres 2019 of door onderaan de pagina op de link te klikken. 

Reguliere leden en New Generation leden kunnen 1 keer per jaar een collega die geen lid is laten deelnemen aan een bijeenkomst door middel van de Wildcard. Dit kan je doen door: 1) de gegevens van de persoon die gebruikmaakt van de wildcard in te vullen 2) onder wildcard de naam van het NRW-lid in te vullen.

Ik ben uitgenodigd door een genomineerde inzending (vul de naam van de inzending hieronder in)

Bij deze verklaar ik mij akkoord met de NRW Privacy & Disclaimer Statement.(verplicht)

Ticket kopen

Ben je geen NRW-lid en maak je geen gebruik van een wildcard dan kan je via deze link een ticket aanschaffen voor het NRW Marketingcongres 2019. Het ticket kost €295,- excl. BTW en servicekosten.

NRW Jaarcongres

Hoog Catharijne 15 jaar later

New Gen Quicktrip Lissabon