3-daags Programma NRW Retailplein PROVADA

Ook dit jaar zijn we drie dagen aanwezig met ons  Retailplein, mede mogelijk gemaakt door PROVADA (hal 11.28). Op het podium bieden we een gevarieerd topprogramma met interessante lezingen, lunchsessies en borrelsessie over uiteenlopende onderwerpen die onze sector raken.

Met bijdragen op maat van DGBC, Locatus, Yellow Concepts, Bridge Vastgoed, MRKT, Erasmus Universiteit, Parkeer24, RetailVisie, Amac, Retailagenda, Eazie, Supermarkt & Ruimte, Urban Solutions, RMC, Wandering the Future en INretail.

Voor het gemak hierbij het driedaagse programmaProgrammaboekje NRW Retailplein (003)

Print uit en neem mee zodat je niks hoeft te missen! Alle sessie zijn vrij toegankelijk, behalve de twee ontbijtsessies.

Op dinsdag 4 juni gaan we van start met de traditionele NRW PROVADA Ontbijtsessie (zaal E108). We openen met twee zeer inspirerende sprekers; Frank Quix | Q&A met zijn presentatie “Hoe future proof is de Nederlandse retail?” en Anja Overdiek | lector changemanagement met haar presentatie“Lokale Helden in Retail – Wie zijn ze en wat hebben ze nodig?”. Deze bijeenkomst is exclusief voor leden en gebruik van wildcards. Schrijf je hier in voor deze Ontbijtsessie (max 120 plaatsen).

Op woensdag 5 juni starten we met de NewGen-PROVADA ontbijtsessie op het Retailplein. Met een lezing van Tjerk van Leusden | SuperVastgoed en Andre Wiringa | Performance Solutions! Lees meer en schrijf je in als NewGen-lid.

Alle NRW leden hebben een persoonlijke PROVADA kortingscode ontvangen via de mail met als onderwerpregel “Persoonlijke PROVADA Kortingscode”. Vragen? Neem contact op met Willemijn van der Heijden (w.heijden@nrw.nl) .

Tot 4, 5 en 6 juni in de RAI in hal 11 stand 28!

Met vriendelijke groet,

Het NRW Team,

Hans van Scheerdijk, Willemijn van der Heijden en Brigit Gerritse

 

Dit is de jury van het NRW Marketingfestival 2020

Het NRW Marketingcongres is ieder jaar weer een event waar met veel plezier naar wordt uitgekeken. Niet in de laatste plaats omdat tijdens dit event de NRW Marketing Award wordt uitgereikt. Dit jaar kan er helaas geen live congres plaatsvinden. Daarom staat de gehele maand november in het teken van de NRW Marketing Award: special … Lees verder

‘Durf te investeren in groei’

‘Als je een boodschap te vertellen hebt, moet je die niet klein houden, maar onder meer mensen verspreiden. Daarvoor is het nodig te investeren.’ Hans Geels, CEO van Dille & Kamille, schoof afgelopen woensdag aan bij het New Gen-ontbijt en deelde zijn visie op retail en de route die Dille & Kamille heeft afgelegd in … Lees verder

Van retail only naar multifunctioneel

De impact van de coronacrisis op de winkelsector is groot. Deze problemen moeten integraal worden benaderd. Om hier nieuwe oplossingen voor te kunnen vinden, is een omslag nodig – een die veel organisaties al aan het maken zijn. Want vaak liggen deze oplossingen buiten de retailsector. Ook NRW ziet de noodzaak van verandering en bevindt … Lees verder