3-daags Programma NRW Retailplein PROVADA

Ook dit jaar zijn we drie dagen aanwezig met ons  Retailplein, mede mogelijk gemaakt door PROVADA (hal 11.28). Op het podium bieden we een gevarieerd topprogramma met interessante lezingen, lunchsessies en borrelsessie over uiteenlopende onderwerpen die onze sector raken.

Met bijdragen op maat van DGBC, Locatus, Yellow Concepts, Bridge Vastgoed, MRKT, Erasmus Universiteit, Parkeer24, RetailVisie, Amac, Retailagenda, Eazie, Supermarkt & Ruimte, Urban Solutions, RMC, Wandering the Future en INretail.

Voor het gemak hierbij het driedaagse programmaProgrammaboekje NRW Retailplein (003)

Print uit en neem mee zodat je niks hoeft te missen! Alle sessie zijn vrij toegankelijk, behalve de twee ontbijtsessies.

Op dinsdag 4 juni gaan we van start met de traditionele NRW PROVADA Ontbijtsessie (zaal E108). We openen met twee zeer inspirerende sprekers; Frank Quix | Q&A met zijn presentatie “Hoe future proof is de Nederlandse retail?” en Anja Overdiek | lector changemanagement met haar presentatie“Lokale Helden in Retail – Wie zijn ze en wat hebben ze nodig?”. Deze bijeenkomst is exclusief voor leden en gebruik van wildcards. Schrijf je hier in voor deze Ontbijtsessie (max 120 plaatsen).

Op woensdag 5 juni starten we met de NewGen-PROVADA ontbijtsessie op het Retailplein. Met een lezing van Tjerk van Leusden | SuperVastgoed en Andre Wiringa | Performance Solutions! Lees meer en schrijf je in als NewGen-lid.

Alle NRW leden hebben een persoonlijke PROVADA kortingscode ontvangen via de mail met als onderwerpregel “Persoonlijke PROVADA Kortingscode”. Vragen? Neem contact op met Willemijn van der Heijden (w.heijden@nrw.nl) .

Tot 4, 5 en 6 juni in de RAI in hal 11 stand 28!

Met vriendelijke groet,

Het NRW Team,

Hans van Scheerdijk, Willemijn van der Heijden en Brigit Gerritse

 

Nieuwe voorzitter Commissie Consument & Gedrag

“De meubelconsument is ook maar een mens” Dit was de titel van mijn afstudeeronderzoek. Het was een onderzoek naar bezoekgedrag op meubelboulevards, destijds een bloeiend fenomeen in het retaillandschap. Ik moest er aan denken, toen ik mijn motivering wilde omschrijven om voorzitter te worden van de Commissie  Consument en Gedrag. Dynamiek in de detailhandel stopt … Lees verder

Schiphol: retail on the spot

Kennis & Innovatie. Twee belangrijke woorden in onze sector. In alle sectoren eigenlijk. Twee containerbegrippen misschien ook wel. Hoe het ook zij, kennis en innovatie ‘doe’ je niet alleen vanachter je bureau. Daarvoor moet je ook de hort op, dingen met eigen ogen zien en ervaren. Dat vonden de commissieleden van de NRW Commissie Kennis … Lees verder

Controleer je lidmaatschap vóór 1 november

Ben je in 2019 van baan veranderd? Vergeet dit dan niet aan ons door te geven conform de vereisten in onze statuten. Controleer je gegevens in de onderstaande ledenlijst. Wijzigingen doorgeven gaat heel eenvoudig door een e-mail te sturen aan ledenadministratie@nrw.nl. Je NRW lidmaatschap wordt stilzwijgend verlengd tenzij je het lidmaatschap uiterlijk vóór 1 november … Lees verder