Inzichten & Vergezichten | Het NRW Jaarcongres 2019

Heb je je al ingeschreven voor het NRW Jaarcongres 2019 op donderdag 19 september in Pakhuis De Zwijger Amsterdam? Het programma is nu bekend!

Na een warm welkom door Marrit Laning – voorzitter NRW – nemen we je mee op ontdekkingsreis langs vier bijzondere bestemmingen. Met keynotes van Tom Steinbusch van bol.com, Steven Uitentuis van Swapfiets, de uitkomsten van het NRW scenarioplanningstraject en de speciale NRW minidocu over Het geheim van Hoog Catharijne. We sluiten af met een feestelijke borrel met heerlijke happen.

Tijdens de reis zullen we verschillende bestemmingen ontdekken. Zorg dat je op tijd bent. Boarding at 14 h 15. Gate closes at 15 h 00. CET. Bekijk hier het all inclusive programma.

Wanneer: donderdag 19 september 2019

Waar: Pakhuis De Zwijger | Amsterdam

Ontvangst: Vanaf 14 h 15

We sluiten af om 17 h 15 met een all inclusive borrel met heerlijke happen.

Schrijf je(*) nu in voor deze onvergetelijke reis vol verrassingen in goed gezelschap.

*Zonder kosten voor NRW-leden en bij gebruik van wildcards. Of koop een ticket via Eventbrite

Bekijk hier de voorlopige deelnemerslijst NRW Jaarcongres 2019 dd. 10-09-2019

Reisschema

  • 14 h 15 Boarding met warm welkom
  • 15 h 00 Welkomstwoord door Marrit Laning – voorzitter NRW
  • 15 h 15 Een rondreis langs vier bijzondere bestemmingen
  • 17 h 15 Uitgebreide borrel met heerlijke happen

 

Locatie

Pakhuis de Zwijger
Piet Heinkade 179
1019 HC Amsterdam

Routebeschrijving & parkeren, klik hier.

Programma

Inzichten & Vergezichten door Brigit Gerritse | NRW

Hoe ziet de toekomst van de retailsector eruit? Dat is natuurlijk de grote hamvraag. Onder leiding van Prof. Dr. Ir. Kitty Koelemeijer hebben 20 NRW leden zich over deze vraag gebogen tijdens een intensieve scenarioplanningssessie.

Er zijn vier mogelijke vergezichten geschetst die een beeld geven van onze sector in 2030 of zelfs al in 2025…… Want zo snel gaan de veranderingen. Gaat de consument “On the Spot” of “Off the Grid”? En wil de consument een “High Tech Leasy Life” of een “Low Tech Easy Life”?

Tijdens deze rondreis tonen wij de writings on the wall. We laten zien hoe de retailer op deze grote trends reageert. En je ontdekt zelf wat volgens jou het meest realistische scenario is tijdens deze interactieve excursie Inzichten & Vergezichten.

Transformeren binnen retail door Tom Steinbusch | bol.com

Online en offline retail; beide kanten van de medaille zijn niet meer los van elkaar te beschouwen. Voor de consument bieden de online platforms een uitstekende service. En zeker in dunbevolkte gebieden zijn de platforms natuurlijk een uitkomst. Tom Steinbusch – manager corporate development bij bol.com – vertelt hoe bol.com is getransformeerd van winkel naar een platform om te blijven voldoen aan een optimale klantbeleving. Daarin werkt bol.com samen met lokale retailers. Bol.com is 20 jaar geleden gestart vanuit nieuwe technologische mogelijkheden in combinatie met de veranderende vraag van de consument en blijft hierop anticiperen. Wat kan de offline sector leren van deze continue nieuwe benadering van retail?

Van Spullen naar Service door Steven Uitentuis | Swapfiets

Vier studenten kwamen op het idee van Swapfiets op het terras van de TU Delft. Nu – 5 jaar later – vind je het populaire fietsconcept in maar liefst 4 landen in 38 steden. In Nederland telt dit jonge bedrijf inmiddels 135.000klanten. “Wij richten ons op mensen die liever betalen voor gebruik dan voor bezit. Ik denk dat dit concept steeds populairder gaat worden” zegt directeur en medeoprichter Steven Uitentuis van Swapfiets. Hoe kan onze sector inspelen op de veranderende consument die vraagt om Service in plaats van Spullen? De retailsecotor maakt de switch van dingen naar diensten. Denk mee en maak je eigen plan!

Het geheim van Hoog Catharijne | een minidocu van NRW

Hoog Catharijne, winkelhart van Nederland. Bedacht in de jaren ‘60, geopend door prinses Beatrix in 1973. Bewonderd, verguisd en nu – bijna 50 jaar later – weer opnieuw geliefd. Hoog Catharijne weet de nieuwe generaties weer aan zich te binden. Met welke belofte aan de consument en de retailers gaat dit oer-winkelcentrum de toekomst in? Is dit hét voorbeeld voor een toekomstbestendig winkelgebied? In een speciaal voor NRW gemaakte documentaire worden alle geheimen van The Mall met je gedeeld.

Ticket

Ben je geen NRW-lid en kan je geen gebruik maken van een wildcard? Klik op deze ticketlink om een ticket aan te schaffen bij Eventbrite voor €395,- excl. BTW.

Let op: leden en wildcards vullen onderstaand formulier in om zich kosteloos in te schrijven.

Inschrijven

Reguliere leden en New Generation leden kunnen 1 keer per jaar een collega die geen lid is laten deelnemen aan een bijeenkomst door middel van de Wildcard. Dit kan je doen door: 1) de gegevens van de persoon die gebruikmaakt van de wildcard in te vullen 2) onder wildcard de naam van het NRW-lid in te vullen.

Bij deze verklaar ik mij akkoord met de NRW Privacy & Disclaimer Statement.(verplicht)

*Gebruik Wildcard

Ik meld iemand aan onder mijn wildcard:

  1. Mocht je als NRW-lid zelf ook aanwezig willen zijn op het event meld eerst jezelf aan
  2. Vul vervolgens het inschrijfformulier in met de gegevens van je collega die gebruik wil maken van jouw wildcard
  3. Vul onder het kopje “Ik gebruik de wildcard van (naam NRW-lid)” je eigen voor- en achternaam in

Ik maak gebruik van de wildcard van een collega:

  1. Vul jouw eigen gegevens in
  2. Vul onder het kopje “Ik gebruik de wildcard van (naam NRW-lid)” de voor- en achternaam van je collega (NRW-lid) in

 

NRW Longtrip China

NRW Jaaragenda 2019