New Gen in 2020

Ook in 2020 organiseert de New Gen-commissie tal van activiteiten. Voor 2020 zullen we een aantal nieuwe events toevoegen aan het programma.

We zien als NewGen dat innovatie steeds belangrijker wordt in de vastgoedsector en we willen onze leden daarin meenemen. Zo zullen we dit jaar een Dragon’s den organiseren met Holland Proptech. Hierbij zullen vier Proptech start-ups zich presenteren en zal er een prijs beschikbaar zijn voor de start-up met het meest innovatieve en relevante idee voor de sector. Verder zullen we “Ontbijten met…” introduceren. Dit is een serie van minimaal drie ontbijtsessies waarbij wij, jonge vastgoedprofessionals, in discussie gaan met ervaren vertegenwoordigers van
retailers of vastgoedbedrijven. Tijdens de eerste serie zullen onder andere Gerard Groener (IKEA), Jeroen Lokerse (Cushman & Wakefield) en Hans Geels (Dille & Kamille) aanschuiven.

Kortom: wij kijken uit naar een nieuw jaar waarin we onze leden verder zullen enthousiasmeren voor de innovatie die komen gaat. We hopen jullie allemaal te verwelkomen tijdens onze events komend jaar.

Het complete New Gen-programma voor 2020 vind je hier.

Derk Gillis

Voorzitter New Gen

Presentaties Green Retail Academy 2019

Green Retail Academy In de afgelopen jaren zijn wij op de hoogte gebracht en gehouden van de huidige/toekomstige wet- en regelgevingen tijden de “Green Retail reeks”. Zo ook afgelopen dinsdag 26 november tijdens Green Retail Academy, terug de schoolbanken in was het motto tijdens het congres op Wageningen University & Research. Wat zijn de laatste … Lees verder

Reisverslag New Gen Quicktrip Lissabon

De NRW New Gen leden hebben dit jaar, in het kader van de jaarlijkse New Gen Quicktrip, het bruisende Lissabon bezocht. Donderdagochtend 10 oktober verzamelden 18 New Genners zich op Schiphol, om samen op weg te gaan naar het zonnige Lissabon. En lekker weer was het, de temperaturen liepen ’s middags op tot maar liefst … Lees verder

Nieuwe voorzitter Commissie Consument & Gedrag

“De meubelconsument is ook maar een mens” Dit was de titel van mijn afstudeeronderzoek. Het was een onderzoek naar bezoekgedrag op meubelboulevards, destijds een bloeiend fenomeen in het retaillandschap. Ik moest er aan denken, toen ik mijn motivering wilde omschrijven om voorzitter te worden van de Commissie  Consument en Gedrag. Dynamiek in de detailhandel stopt … Lees verder