Na diverse signalen van onze leden dat hun organisaties/werkgevers verscherpte Corona-richtlijnen voor het bijwonen van bijeenkomsten hebben, of reisverboden, hebben wij in overleg met Holland Contech & Proptech en onze New Gen-commissie besloten om de bijeenkomst van 17 maart te cancellen en uit te stellen naar een nog te bepalen datum.
We willen vanzelfsprekend geen enkel risico nemen ten aanzien van de gezondheid van jou als bezoeker, onze partners en onze leden.
Zodra wij een nieuwe datum hebben waarop NRW New Gen Proptech Dragons’ Den zal plaatsvinden, zullen we je per e-mail informeren.
NRW New Gen introduceert: de NRW Proptech Dragons’ Den!
Benieuwd naar de laatste innovaties die (mogelijk) invloed gaan uitoefenen op de retail- en winkelvastgoedmarkt? Nu en in de toekomst? NRW New Gen, in samenwerking met Holland Contech & Proptech, nodigt je op dinsdag 17 maart uit om je een middag te laten inspireren door de laatste Proptech-innovaties. Oók toegankelijk voor reguliere NRW-leden!
Wij hebben vier geweldige start-ups bereid gevonden om hun visie en ideeën met ons te komen delen. Wil jij erbij zijn en begrijpen welke kansen in de markt deze bedrijven aan het benutten zijn? Of denk je met jouw marktkennis deze bedrijven verder te kunnen helpen? Zorg dat je erbij bent en meld je aan!
Inmiddels zijn de namen van de vier deelnemende start-ups bekend: TryLikes, Perfect Place, Packhunt.io en Welbo. Verderop deze pagina lees je meer info over enkele van deze start-ups.
Kennis is er natuurlijk om gedeeld te worden en daarom nodigt New Gen ook graag andere, reguliere NRW-leden uit voor dit event. Zij kunnen zich dus óók inschrijven. Het aantal plaatsen is echter beperkt, dus NRW-leden die een (potentiële) New Gen’er uit hun organisatie meenemen krijgen voorrang.
Programma
15:00 Inloop en ontvangst
15:30 Welkomstwoord
15:45 Pitch 1
15:55 Pitch 2
16:05 Pitch 3
16:15 Pitch 4
16:30 Wrap-up en conclusies
17:00 Borrel
Locatie
Holland Contech & Proptech
Keienbergweg 95
1101 GE Amsterdam
De online wereld legt de lat hoog voor wat betreft de verwachtingen die consumenten hebben in de fysieke (winkel)omgeving; gemak, snelheid, transparantie en een hyperpersoonlijke ervaring.
Vastgoedeigenaren en hun huurders moeten veel beter begrijpen waar de klant naar op zoek is. Hoe maken ze (in real-time) beslissingen en wat beweegt hen om (terug) te komen en tijd en geld te spenderen?
Volgens onderzoek van Forbes investeert in 2021 maar liefst 70% van retailers in IoT (Internet of Things), 68% in machine learning/cognitive computing en 57% in automatisering. Maar wat voor oplossingen zitten er achter deze investeringen? En hoe verdienen we ze terug?
TryLikes focused op een optimale klantbeleving met behulp van al deze technieken. Door het bouwen van rijke klantprofielen en activeren van proximity marketing campagnes op basis van IoT en AI gevoede datastromen worden klanten verrast met een ervaring die perfect bij hen past. Daarmee zorgen we voor meer bezoekers die langer blijven en meer besteden, wat uiteindelijk resulteert in een optimale m2 prijs.
TryLikes. We skate to where the puck is going to be.
Perfect Place helpt bedrijven inzicht te geven in het gedrag van mensen in een gebied. Door de locatie gegevens van mobiele data van honderden apps om te zetten in geaggregeerde informatie, geven wij inzicht in het gedrag van de bezoekers in een gebied. Alles AVG-proof.
We bieden met onze data statistieken zoals klantbezoeken, bezoekduur, bezoekfrequenties, klantreispaden, geslacht, leeftijdsgroepen, inkomensniveaus en andere gerelateerde demografische kenmerken, maar ook gedetailleerd inzicht in het verzorgingsgebied.
Hiermee geven we voor verschillende sectoren belangrijke informatie op de volgende uitdagingen:
- Uitbreidingsplannen en/of optimaliseren winkel- en verzorgingsgebied
- Belangrijke inzichten voor samenwerkingen tussen investeerders, gemeenten en winkeliersverenigingen
- Zicht op gebruikersprofielen
- Benchmarking tov locaties van concurrenten
- Maximaliseren advertenties
The online platform Packhunt.io enables companies to digitize and automate processes ranging from design, engineering and sales to production. To do so we support our customers from the beginning to the end of the project which incorporates both consulting in the field of digitalisation and automation as well as providing the online platform.
Packhunt.io is the next generation parametric technology developed by White Lioness to increase sales, design and production efficiency. From start-ups to market leaders: Packhunt.io makes it easy to reach thousands of customers and provides all capabilities to set up an unrivalled in-store or online shopping experience by advanced digital products sales from design, product configuration, customisation and personalisation. Creation and curation of Digitals Twins, Augmented Reality (AR), Virtual Reality (VR), digital engineering and smart manufacturing all without high investments in software development.
Inschrijven
*Gebruik Wildcard
Ik meld iemand aan onder mijn wildcard:
- Mocht je als NRW-lid zelf ook aanwezig willen zijn op het event meld eerst jezelf aan
- Vul vervolgens het inschrijfformulier in met de gegevens van je collega die gebruik wil maken van jouw wildcard
- Vul onder het kopje “Ik gebruik de wildcard van (naam NRW-lid)” je eigen voor- en achternaam in
Ik maak gebruik van de wildcard van een collega:
- Vul jouw eigen gegevens in
- Vul onder het kopje “Ik gebruik de wildcard van (naam NRW-lid)” de voor- en achternaam van je collega (NRW-lid) in