NRW
Marketing Awards

De NRW Marketing Award is bedoeld als een waardering voor de beste en meest effectieve marketingcampagne en marketing event binnen het vakgebied winkelcentrummarketing.

De winnende inzending van de NRW Marketing Award wordt gezien als een kwaliteitsbenchmark en dient een aantoonbare voorbeeldfunctie te hebben voor de winkelsector.

De NRW Marketing Award wordt uitgereikt in 2 categorieën:

  • Campagnes gericht op Brand Awareness & (re)positioning
  • Acties en Events met de focus op Brand Activation

Aanmelden

De inschrijfperiode voor 2019 is gesloten en zal vanaf 1 oktober weer starten voor de NRW Marketing Awards 2020.

Via onze nieuwsbrief en LinkedIn zullen wij jullie op de hoogte brengen als het inschrijfformulier online staat.

Bekijk de aftermovie van het NRW Marketingcongres 2018

Winnaars voorgaande jaren

2019

Event: Kids heroes on tour – ingediend door Wereldhave en Day&Nite

Campagne: #BEYOURSELF, Sint Jorisplein – Amersfoort,  ingediend door Urban Solutions & Altera Vastgoed

Publieksprijs: Buurt BBQ Terwijde Utrecht, ingediend door a.s.r. dutch prime retail custodian, FanWork Events en Bereikmeer

2018

Event: Black Friday Shopping Nights, ingediend door Wereldhave en Day&Nite

Campagne: De Koopgoot – Een sterk merk uit Rotterdam, ingediend door CBRE Global Investors, Apleona GVA BV en Buro voor de Boeg

Publieksprijs: De Koopgoot – Een sterk merk uit Rotterdam, ingediend door CBRE Global Investors, Apleona GVA BV en Buro voor de Boeg

2017

Event: Unexpected Adventure: The LEGO Experience, Stadshart Amstelveen (Unibail Rodamco | Vereniging Centrum Promotie Amstelveen)

Campagne: Eersteklas shoppen op het station, Amsterdam Centraal (NS Stations)

PublieksprijsOersoep; Herpositionering Beurspassage, Nowadays Amsterdam (Urban Solutions | Bouwinvest)

2016

Event: Dino’s in de hoven, Delft (Van der Vorm Vastgoed en Studio Baard)

Campagne: Verbouwingscampagne Heuvel, Eindhoven (CBRE, CBRE Global Investors en VCP Heuvelgalerie)

Publieksprijs: Verbouwingscampagne Heuvel, Eindhoven (CBRE, CBRE Global Investors en VCP Heuvelgalerie)

2014

Event: Call of the Mall, Hoog Catharijne, Utrecht (Corio Nederland)

Campagne: Kwartier voor speciale zaken, Zeeheldenkwartier, Den Haag (iXin, Gemeente Den Haag)

Publieksprijs: Kwartier voor speciale zaken, Zeeheldenkwartier, Den Haag (iXin, Gemeente Den Haag)

2013

Imagocampagne +, Stadshart, Amstelveen (Unibail-Rodamco)

2012

Entre Deux, Entre Deux Maastricht (FPW Rotterdam)

2011

Jaarplan Batavia Stad, Batavia Stad, Lelystad (Stable International)